Telt på campingplass, hva når man reiser fra teltet?

Og biltema og minst en annen plass jeg har sett. Samt camping-butikken jeg sikler på teppe og ubderlagspressening på, men der til tre ganger prisen på biltema. Muligens bedre kvalitet. Men. Dette er ikke det jeg er mest bekymra for å å få tak i alle fall.
Ja er nok mange som har :)

Og biltema og minst en annen plass jeg har sett. Samt camping-butikken jeg sikler på teppe og ubderlagspressening på, men der til tre ganger prisen på biltema. Muligens bedre kvalitet. Men. Dette er ikke det jeg er mest bekymra for å å få tak i alle fall.
Tips er Finn eller kjøp og salg sider for campingutstyr på Facebook. Mange som bare har testet en sesong og funnet ut at det ikke er for dem. Greit å tenke litt på vekt også på sånt utstyr så bilen ikke blir overlesset, og da er campere perfekte å handle av for det må være lett :)

Vi hadde Forøvrig sånne paraplystoler og et eldre sammenleggbart bord første året vi campet. Bordet var alt for høyt for stolene - noe vi ikke hadde testa før vi reiste.. vi fikk låne vinkelsliper og kappet det men endte med å kjøpe et bedre bord og andre stoler etter den turen. :)

Back
Topp