Vi skal ikke ha med flytevester i år, da sparer vi plass i alle fall. Men soveposer og liggeunderlag til fem. Innser at moderne soveposer finner ned i str bittesmå, jeg har sett dem på størrelse med en toalettmappe, våre er av "klassisk størrelse" og luftmadrasser eller liggeunderlag tar også en del plass. Muligens rsr liggeunderlag ene enda større plass enn luftmadrasser ja.
Tror ikke takboksen vår kan ha 75 kilo (det er i så fall inkl egenvekt) mener mannen har snakket om lavere velt der og helst pakket ikke de tyngste tingene.
Vi har pakket litt i kofferter ja, men det har jeg tenkt å droppe. Skolesekkene ser jeg ikke for meg at er praktiske, ikke mellomste sin i alle fall, det er mye "sekk" og lite plass. Eldste sin rommer mye mer. (hun har altså førsteklassekk, broren har fått større.
Men vi har mye gode bagger i forskjellige størrelser. Mellomste kommer til å bli lei seg, hun har en knallrosa hardplast koffert hun fikk til bursdagen i fjor av tante og onkel. Det er bare det at den rommer ca halvparten av volumet sitt og blir full på et blunk.
Å ha med seg hver sin "barnehagesekk" med leker må muligens også vurderes. De sekkene rommer forøvrig forbausende mye. Der er ikke mye plass som går bort til selve sekken nei! Men selv å ha med leker er lurt så er det grenser for hvor mye de trenger å ha med
Vi har jo god tilgang til klesvask, vi skal nok fortsatt tilbringe mye av ferien hos svigermor.... Det går ikke et år uten at vi får ødelagt noe, gjerne et favorittplagg, i den sammenheng, så jeg har helt klart planer som går i den retningen også. Å unngå det. Vaske klær, men ha kontroll på et annet vis. Ikke få jordslag i år er målet i alle fall!
Samtidig er eldste kommet i den alderen at han ikke kan bruke tskjorte to dager uten at den må vaskes i mellomtiden. Han har tidligere egentlig klart seg med to tskjorter, en short og en bukse og bare byttet undertøy
Etter at vi i fjor måtte låne og kjøpe og savnet til de voksne. Regntøy og støvler. Er jeg litt skeptisk til å droppe goretex. Og mer fristet til å ta med regnjakke. Og bukse
Men jeg har ikke, har ikke., har ikke tenkt å gå tre dager i dyreparken mens det pissregner i år.
Om vi ender med roligheden og dyreparken er det bare dropinn så vi drar ikke om det regner, og bestiller ikke biletter til parken før sånn kveldene før. I fjor hadde vi booket hus i kardemommeby så vi måtte bare dra. Det var.... Rimleg grusomt egentlig.
Vi putter dynene våre i trekkene til soveposen vi. Jeg har sånn trekk som jeg kan stramme inn og gjøre knøttliten. Synes dyner er varmere enn soveposer. Og det blir forbausende kaldt om natta. Tilogmed den knallsommeren vi hadde i 2018 var kald om natta. Da hadde yngste bare soveposen sin, og var litt kald faktisk.
Yngste her har også førsteklassesekk, men gikk helt fint. Men kommer sikkert an på merket. Beckmann har hun.
Høres lurt ut å ta en test ikke langt hjemmefra