Teller ned dager

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
7 dager til ny ul (16+3 da, så håper vi får se hvem som gjemmer seg i magen:)), 13 dager til juleaften og 25 dager til oul og barnehagestart for lillegutt:):):) Disse dagene kommer jo til å fly av sted;):)

Mye å se frem til, i tillegg til jul :)

Synes det er helt utrolig hvor fort det egentlig går nå, er så gøy å telle de dagene. Desember kan jo nesten ikke regnes med, den måneden flyr jo bare:-) Og rett etter OUL er jeg halvveis:-):-)

Skal på OUL på mandag, gleder meg så mye, kan nesten ikke vente med å se hva som skjuler ser der inn❤️
Så gøy:) Er så spennende å se om en kan få sett det:) Gleder meg til torsdag og håper de vil vise hvem de er;):) Lykke til til mandag:)

Tusen takk for det, Det er en liten Theodor som alt bare var bra med masse lykke til på torsdag, er den beste følelsen
Åååå så gøy:):) Gratulerer med en liten gutt i magen:)
Ja, vi gleder/gruer og er kjempespente for torsdagen:) Håpe dagene går fort!

Bare 1 dag igjen til barnehage besøk og UL:D:D og 7 dager til jul:eek: Håper på den beste julegaven på forskudd i morgen!:D Må innrømme jeg er ganske så nervøs, håper så inderlig at alt er bra med de 2 små:)

Det gikk kjempebra:) Begge to var i full fart, sprellet og turnet rundt:) Var en liten gutt og ei lita jente:D:D

Nei så gøy! Gratulerer med en av hver :)

Back
Topp