Blæ er så lei av å ikke komme inn på min side eller kunne lese mellinger nå... :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ferskis på forumet og vet ikke hvordan det gamle var, men jeg har iallefall store problemer med oppdatering av kontoen min. Får ikke lagt inn bilde eller endret innstillinger eller noe. Trodde det kunne være at jeg bruker Safari på Mac, men nå har jeg prøvd med tre forskjellige nettlesere uten hell. Skjer ingenting når jeg trykker på "lagre"-knappen. Jeg finner heller ikke noe sted på Min side hvor jeg kan følge med på når tråder jeg deltar i blir oppdatert.Frenchie skrev:
Vildet skrev:Blir det en ordning på det at man ikke ser svarene i tråder man har lagt ut? Jeg ser mange har problemer med det og må poste noe for å se svar i trådene sine..MiLfYwAy skrev:
Sånn skjer med alle innleggene jeg har laget. Vises helt til en har svart, og da blir det bare hvitt. Samme har skjedd med innleggene mine fra "gamleforumet". Innlegg jeg skriver innni tråder, ser ut til å bli varende. Sendt mail om det til dere for noen dager siden, men dere har vel for mye å gjøre omdagen.
En smule irriterende.
Kan ikke se at det er mulighet til å forhåndsvise en melding man har tenkt å poste lengre? Er den funksjonen fjernet? I tillegg savner jeg å kunne se hvem som er inne på det delforumet man er inne på..Bellsi skrev:
dere gjør en super jobb...SnuppaogLillebror skrev:
enn på avstemningene vi lager, går det ann å få sånn at man kan velge hvor lenge de skal vare?
Kommer vi til å se hvem som er inne på forumet igjen, som det var før?? Føler meg nokså alene når jeg er innpå..*Julia89* skrev:
Ellers er vell alt bare en vanesak tenker jeg :)
Synes det er i ferd med å bli kjempebra her inne, men har en liten forespørsel (småplukk, men likevel): Er det mulig å gjøre slik at de trådene fra generell som vises inne på Min Side ikke inkluderer topptrådene? Nå er alle de trådene som dukker opp der topptråder, og de vet jo de fleste av oss om fra før. :)Mims skrev:
Savner forresten også den utbrettsmenyen som flere har nevnt tidligere. Den som gjorde det mulig å gå direkte fra Generell til et terminforum for eksempel.
Dere bruker EDB Ergogroup, vel da skal jeg forstå at ting tar så lang tid... Hadde dere brukt et annet selskap ville jeg nok stilt høyere krav, men siden det er Ergo kan jeg liksom ikke forvente alt for mye heller...Ninen D skrev:
Så da venter jeg i spenning, og forventer å se et "nogenlunde" resultat rundt juletider.. :-) :-P
(Vennlig hilsen en festlig ansatt hos en Ergo-konkurrent)
Jeg synes forumet har blitt ganske dårlig... for det første er det altfor smalt, og å bruke plass på den helt uinteressante stikkordskyen er bortkastet. Lesbarheten er også dårlig, tror det må være med kontraster eller fargevalg eller noe sånt, men det er rett og slett ikke noe behagelig å oppholde seg her inne lenger. Det er til tider også vanskelig å legge inn svar på innlegg, og å scrolle ned så langt er lite brukervennlig (før kom det opp i eget vindu, det var mye bedre). Aktiviteten har dessuten gått mye ned, som også gjør forumet mindre attraktivt, så klart.millea skrev:
Jeg savner å kunne søke opp medlemmer og lese de siste innleggene, i tillegg til å kunne se leste/uleste innlegg siden sist (som jeg ser dere sier dere jobber med). Og ikke bruk store bokstaver, som i "brukertittelen" (eller hva det nå heter)... bidrar til dårlig lesbarhet, og er ikke god nettikette heller. Doble mellomrom mellom avsnitt er heller ikke særlig heldig (for det fikk jeg i dette innlegget, men har ikke lagt det inn når jeg skrev - er kun ett linjeskift).