Teite meg:-/

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Har fått Max to timer søvn inatt! Ligger jo å bekymrer meg for alt.. Pluss at jeg har hatt mye vondt inatt som ikke har ført til noe. Men har ett spm til dere som jeg håper dere kan hjelpe meg med:-) Var oppe i natt og drakk et glass saft å da kjente jeg at det dryppte en del i trusa. Kjente etter på utsiden av trusa og ble våt på fingrene. Gikk på do, skiftet innlegg og satt meg i sofaen. Da kjentes det ut som jeg tissa på meg.Kom i fire-fem sånne trykk. Gikk på do igjen og tok av meg trusa for den var helt våt. Tenkte at dette måtte være vannet som går. Men etter dette stoppet det opp! Kommer bare litt nå når jeg er oppe å går. Men da mengdevis bare som utflod visst dere skjønner. Nok til å bli klam/småvåt men ikke mer enn det..
Er usikker på hva jeg bør gjøre.. Var innom føden forrige lørdag da jeg hadde flere sånne små runder med noe jeg trodde var vann, som det da ikke var. (Da typen mengde som det siste jeg har nå) Blir jo utrolig flaut å ringe føden igjen for ny sjekk for så å eventuelt finne ut det samme!!:-/ Hva gjør jeg?......
(Ble litt langt dette her, men et SÅ usikker på hva jeg bør gjøre. Føler meg som verdens teiteste akkurat nå)

Syntes og det høres ut som vannet som går litt og litt.. kan du ikkje ringe føden og høre? Så bare forteller du korleis det er og at du er veldig usikker? Lykke til:)

Syntes og det høres ut som vannet som går litt og litt.. kan du ikkje ringe føden og høre? Så bare forteller du korleis det er og at du er veldig usikker? Lykke til:)
Enig.. Kan jo være vann, utflod eller tiss.. Ring heller en gang for mye.. Og ikke ligg og vær bekymret :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ville også ringt føden, som de andre sier bedre å ringe en gang for mye enn å være usikker :)

Ta en telefon, men nevn at du var inne for d samme på lørdag.... Men og at du ikke er beroliget ettersom du har et enda

ta en telefon, men nevn at du var inne for d samme på lørdag.... Men og at du ikke er beroliget ettersom du har et enda
signerer denne!

Sikkert lurt å ringe føden. Jeg fikk beskjed om å gjøre det ved slike tilfeller av jordmor i dag :)

Fikk meg til å ringe tilslutt.. Har nå vært inne på sjekk med lege på føden. Alt ser bra ut. Ligger på kanten med blodtrykket, men ellers er det bra. Fant ikke antydning til vannavang. Er litt rart at det skal komme så mye uten at det er vannet.. Legen mente at det var utflod som hadde samla seg opp når jeg lå, og som kom ut når jeg fikk sammentreknig sittende.. Det er jo en forståelig forklaring det;-)
Lillejenta ligger med hode så langt nede at legen ikke greide å ta mål på ul.. Har fått 1 cm åpning, men er litt umoden enda. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet å se hva som skjer framover.. :-)

Fikk meg til å ringe tilslutt.. Har nå vært inne på sjekk med lege på føden. Alt ser bra ut. Ligger på kanten med blodtrykket, men ellers er det bra. Fant ikke antydning til vannavang. Er litt rart at det skal komme så mye uten at det er vannet.. Legen mente at det var utflod som hadde samla seg opp når jeg lå, og som kom ut når jeg fikk sammentreknig sittende.. Det er jo en forståelig forklaring det;-)
Lillejenta ligger med hode så langt nede at legen ikke greide å ta mål på ul.. Har fått 1 cm åpning, men er litt umoden enda. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet å se hva som skjer framover.. :-)
Godt du fekk en skjekk, så slipper du gå å lure:) greit å finne ut at du har åpning og da:) blir spennende å se kortid det skjer noe hos deg:)

Godt du fekk en skjekk, så slipper du gå å lure:) greit å finne ut at du har åpning og da:) blir spennende å se kortid det skjer noe hos deg:)
Det var greit å få litt svar på ting ja :-) Prøver å finne frem litt tålmodighet så jeg ikke går på veggene her :P Gleder meg sånn :)

Så bra du fikk svar :-)
Det kunne jo høres ut som at du lakk litt, så bedre med en telefon for mye en en for lite.
Lykke til videre :-)

Det va akkurat det som gjorde meg nervøs.. Helt sant at det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite.. Selv om jeg følte meg som verdens teiteste:p Lykke til videre til deg også:-)

Back
Topp