Har fått Max to timer søvn inatt! Ligger jo å bekymrer meg for alt.. Pluss at jeg har hatt mye vondt inatt som ikke har ført til noe. Men har ett spm til dere som jeg håper dere kan hjelpe meg med
Var oppe i natt og drakk et glass saft å da kjente jeg at det dryppte en del i trusa. Kjente etter på utsiden av trusa og ble våt på fingrene. Gikk på do, skiftet innlegg og satt meg i sofaen. Da kjentes det ut som jeg tissa på meg.Kom i fire-fem sånne trykk. Gikk på do igjen og tok av meg trusa for den var helt våt. Tenkte at dette måtte være vannet som går. Men etter dette stoppet det opp! Kommer bare litt nå når jeg er oppe å går. Men da mengdevis bare som utflod visst dere skjønner. Nok til å bli klam/småvåt men ikke mer enn det..
Er usikker på hva jeg bør gjøre.. Var innom føden forrige lørdag da jeg hadde flere sånne små runder med noe jeg trodde var vann, som det da ikke var. (Da typen mengde som det siste jeg har nå) Blir jo utrolig flaut å ringe føden igjen for ny sjekk for så å eventuelt finne ut det samme!!:-/ Hva gjør jeg?......
(Ble litt langt dette her, men et SÅ usikker på hva jeg bør gjøre. Føler meg som verdens teiteste akkurat nå)
Er usikker på hva jeg bør gjøre.. Var innom føden forrige lørdag da jeg hadde flere sånne små runder med noe jeg trodde var vann, som det da ikke var. (Da typen mengde som det siste jeg har nå) Blir jo utrolig flaut å ringe føden igjen for ny sjekk for så å eventuelt finne ut det samme!!:-/ Hva gjør jeg?......
(Ble litt langt dette her, men et SÅ usikker på hva jeg bør gjøre. Føler meg som verdens teiteste akkurat nå)