Det er helt magisk å slappe av medKjøpte inn bok i overigår og penner/tusjer :-D men har ikke begynt enda, får ta det når jeg er helt innflyttet og kan slappe av ! ;-)
Mye igjenn med flyttingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt magisk å slappe av medKjøpte inn bok i overigår og penner/tusjer :-D men har ikke begynt enda, får ta det når jeg er helt innflyttet og kan slappe av ! ;-)
Den ble veldig fin med tusj
JaDen ble veldig fin med tusj![]()
Har ikke åpnet de fra bokhandelen ennå. Har vel 100 fargeblyanter så får dårlig samvittighet hvis jeg ikke bruker dem åJaføler fargene blir så mye klarere
liker best tusjene
![]()
Hehe ja har å en hauHar ikke åpnet de fra bokhandelen ennå. Har vel 100 fargeblyanter så får dårlig samvittighet hvis jeg ikke bruker dem å![]()
Det er helt magisk å slappe av med![]()
Mye igjenn med flyttingen?
Det hørtes ut som en god plan![]()
det er helt perfekt til å slappe av med
![]()
![]()
Har du mye igjen?![]()
Du er flink daIkke så mye igjen, er i teorien ferdig, men vil ha alt perfekt når jeg først holder på så vasker alt av babyklær, pakker bort lille sine små klær fint i esker, fikser søskenvogna (vasket og fikset et par ting som var ødelagt), rydder å rydder å rydder i ting å flytter det frem og tilbake, frem og tilbake osv!
Gleder meg til utleier får ryddet i uthuse så jeg kan ha noe saker stående der !![]()
Flink du har vært
Hehe takkFlink du har vært) kul bukse
![]()
![]()
Tror jeg brukte 4 dager på den
Hehehe ja nå ble det mye blomsterTror jeg brukte 4 dager på denmå ærlig innrømme att jeg var dritt lei blomster
![]()
TakkFlink du er![]()
![]()