Det må duWow så flinke dere er! Fikk nesten lyst å hive meg på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må duWow så flinke dere er! Fikk nesten lyst å hive meg på![]()
Kan tenke meg at det er avslappende, ja!Det må dugir ro i skjela
![]()
Det er bare å hive seg medWow så flinke dere er! Fikk nesten lyst å hive meg på![]()
Har du kjøpt den på bokhandel? Europris kjøpte jeg mine tusjerVis vedlegget 130885
Denne var det jeg snakket om tidligere malla![]()
Men var enda ikke kommet nye bøker![]()
men har masse igjen da
![]()
Men hvor var det du kjøpte dine tusjer? De ser så gode ut![]()
![]()
Hadde de dem derHar du kjøpt den på bokhandel? Europris kjøpte jeg mine tusjer![]()
Får se om jeg får vært innom i dag å sett etter om det har kommet noe nytt hos megHadde de dem derhva er det de heter? Hos meg hadde de bare sånne typiske barne tusjer ..
Jeg kjøpte den ikke jeg bar bare innom å tok bilde å sjekker om de hadde fått nye![]()
De hadde ikke kommet med naboen her. Men jeg håper jo det ikke er så lenge tilFår se om jeg får vært innom i dag å sett etter om det har kommet noe nytt hos meg![]()
Den du tok bilde av var derDe hadde ikke kommet med naboen her. Men jeg håper jo det ikke er så lenge til![]()
Hvilke to du venter på?Den du tok bilde av var dermen ikke helt meg
venter på to men de kommer ikke før i oktober står det på nettet
![]()
Skal finne dem igjenn å legge dem utHvilke to du venter på?![]()
Hehe nei jeg bladde mere i den i dag å den så ikke helt ut som meg hellerfår heller vente å se hva som kommer
![]()
Fant bare den eneSkal finne dem igjenn å legge dem ut![]()
Gjert om jeg skalFant bare den eneå det er av samme forfatter som vi holder på med nå, den skal komme I okt og er noe med under vann
men skulle komme noe I slutten av august også, postkort og slikt
får bare gå I bokhandelen titt og ofte å se om det er noe nytt
![]()
Fin den ble
Det hørtes ut som en god planKjøpte inn bok i overigår og penner/tusjer :-D men har ikke begynt enda, får ta det når jeg er helt innflyttet og kan slappe av ! ;-)