Tegn på modning...

bellulf

Forelsket i forumet
I over en uke har jeg merket at ting har begynt å forandre seg. Magen har sunket (fikk også bekreftet av jm at han har festet seg),murringer, løs mage, vonde kynnere, slimproppen har gått...å jeg er ikke klar...men er klar får å få det overstått...hahaha, noen andre som merker noe?

Opplever det samme. Jeg er praktisk klar for å bare bli ferdig, og kan ikke vente på å få kroppen min tilbake - men jeg får fullstendig panikk hver gang jeg har noen sammentrekninger som er litt vonde, så jeg er ikke helt fødeklar riktig enda tydeligvis.

Jeg er så innmari klar. Hodet har festa seg, og jeg går og har ønskevondter hele tida. Hahaha. Sånn praktisk sett kan hun godt vente med å komme til mandag, sånn at jeg ikke trenger å stresse med å dra hjem fra sykehuset pga. storesøster. Da har vi fem barnehagedager etter hverandre, og det er ganske praktisk.

Men ja, det eneste tegnet jeg har er vel mye kynnere på kvelden pluss at jeg faktisk klarer å gå normalt på do (i motsetning til de ni foregående månedene da jeg har vært forstoppet). Også er jeg veldig tørst - det husker jeg fra sist og.

Opplever det samme. Jeg er praktisk klar for å bare bli ferdig, og kan ikke vente på å få kroppen min tilbake - men jeg får fullstendig panikk hver gang jeg har noen sammentrekninger som er litt vonde, så jeg er ikke helt fødeklar riktig enda tydeligvis.

Jeg er så enig. Føler meg litt sån tøffere enn toget, helt til jeg kjenner noe som kan minne om vondt. Da har det bare å ta halen mellom bena å si, vær så grei...bare en dag til...;)

Samme her, utenom slimproppen. Begge mine forrige fødsler begynte med at den gikk, så regne med det skjer nå også..

Har noen få små tegn her, og er veldig klar for å bli ferdig.

Men, han kan vente til stua er ferdigmalt da. :smiley-ashamed004

Hm, dei har eg allerede flere uker... Er litt usikker om det kan være et tegn

Det er tegn på modning, men det betyr ikke at baby kommer før på noen uker for det da. Du vil kjenne det når baby prøver, og grave seg ned i bekkenet...
Jeg hadde det selv om det var rumpa som var nedover :p

Andregangs her, men kjente ikke noe til modning sist. Nå kjenner jeg den stikkingen, eller mer som spark nedover (og nesten ut av,kjennes det ut som) underlivet. Har trodd det var baby som sparket eller slo hardt i symfysen, men det er kanskje modning på gang hos meg også?

Jeg kjenner ingenting jeg. Magen har sunket veldig de siste ukene. Ellers kjenner jeg absolutt ingenting. Hadde litt mensensmerter her en dag bare? Det kan kanskje ha vært et tegn?

Jeg har også den stikkende følelsen nedover, som regel på kveldstid når jeg sitter i ro. Og av og på med mensmurring i mage og rygg, inatt våknet jeg av mensmurring 4-5 ganger. Var spent på om det var noe i gjære, men det har roet seg :) Det var sikkert bare generell modning på gang :happy:

Nå skal treåringen ha 3 uker sommerferie fra barnehagen. Men med en gang hun er ferdig med den (15. juni) kan baby bare komme! Termin 4. juli.

Føler meg skikkelig plagte til tider med alle vondtene. Kynnere som er vonde, bare når jeg går over gulvet. Så gleder meg virkelig med å bli ferdig, men gruer meg til fødselen...var så utrolig vondt med andre mann, så håper det går lettere denne gang.

Back
Topp