Lykkemamma93 Forelsket i forumet Junilykke2018 25 Mai 2018 #21 bellulf skrev: Utrolig spennende...hvor lenge mellom mensmurringene går det? Klikk for å utvide … Gikk rundt 6-7 minutter i 3 timer for og så dabbe av :-( utrolig kjedelig!
bellulf skrev: Utrolig spennende...hvor lenge mellom mensmurringene går det? Klikk for å utvide … Gikk rundt 6-7 minutter i 3 timer for og så dabbe av :-( utrolig kjedelig!
bellulf Forelsket i forumet 25 Mai 2018 #22 Lykkemamma93 skrev: Gikk rundt 6-7 minutter i 3 timer for og så dabbe av :-( utrolig kjedelig! Klikk for å utvide … Ugh, det er så typisk da og ikke minst slitsomt...:-(
Lykkemamma93 skrev: Gikk rundt 6-7 minutter i 3 timer for og så dabbe av :-( utrolig kjedelig! Klikk for å utvide … Ugh, det er så typisk da og ikke minst slitsomt...:-(
Hirka Gift med forumet Junilykke2018 Septemberlykke 2021 25 Mai 2018 #23 Syntes kroppen jobba veldig forrige helg og begynnelsen av uken, men nå merker jeg ingenting... utålmodig!!
Syntes kroppen jobba veldig forrige helg og begynnelsen av uken, men nå merker jeg ingenting... utålmodig!!
bellulf Forelsket i forumet 25 Mai 2018 #24 Hirka skrev: Syntes kroppen jobba veldig forrige helg og begynnelsen av uken, men nå merker jeg ingenting... utålmodig!! Klikk for å utvide … Sån har jeg hatt det i et par uker nå. Uansett va jeg gjør så har jeg vonde kynnere nå, men liker ikke å sitte ro heller
Hirka skrev: Syntes kroppen jobba veldig forrige helg og begynnelsen av uken, men nå merker jeg ingenting... utålmodig!! Klikk for å utvide … Sån har jeg hatt det i et par uker nå. Uansett va jeg gjør så har jeg vonde kynnere nå, men liker ikke å sitte ro heller