Tegn på fødselen nærmer seg?

Altså, det er jo tegn på at noe er på gang. Men hjelper vel lite på selve fødselsfremgangen.
;)

Med første fikk jeg første tegn 21 timer før han ble født og med andre 11 timer. Forventer ingen tegn på lenge enda:)
 
Sender over en GPS og håper du ikke kommer til overtidskontrollen. ;)
Jeg sliter litt med å finne ut hvordan den skal få strøm. Jeg tror ikke at hybelen er innredet med 12V...
 
Hatt tegn i to uker og enda ingen baby såå tegn trenger ikke være positivt. Tror jo bare han kommer hver dag da og blir kjempe skuffet når ingenting skjer. Her gikk slimproppen med blod i for 8 dager siden såå venter enda på at det ska ha en betydning :) tre jordmødre som har sagt de tror jeg får før termin, velvel, falske forhåpninger mutch, er nå 4 dager til termin og mini virker som han bare vil bli der inne.
 
Finnes gps med batteri, og sikkert som kan lades på plate også, sånn som noen telefoner. Så det ordner seg. [emoji13]
Batteri ja! ;) Trenger ikke vare så lenge siden den finner veien kjapt når den først er på plass. ;)
Interessant! :D
Dog ser jeg for meg at kart og kompass er litt tryggere. For alt jeg vet er vesla like dårlig med elektronikk som faren. :p
 
Hadde nesten gitt opp håpet om å skulle merke noe til slimproppen, men nå er den visst påvei ut :p Det er da noe, selv om det ikke er noe blod og greier.
 
Å joda. Er det 1 dag til termin, så vet man at det etter all sannsynlighet blir baby innen 2 uker. Har man et hav av kynnere, eller til og med rier, eller slimproppen går, eller nedpress, så kan man ikke si det samme. Eneste som er sikrere tegn enn datoen er at vannet går eller man har planlagt igangsetting eller KS rett rundt hjørnet.
 
Back
Topp