Tegn på fødselen nærmer seg?

Dere som har blitt strippa, endt med blodig slim, tok det lang tid før noe skjedde eller dere gikk i fødsel? Blodig slim av og på nå siden kl 10, men bare litt kynnere:/

Jeg ble ikke strippet da jordmor var redd for at vannet skulle gå, men hun tøyde litt. Slimproppen har gått i flere dager etter dette sammen med modningsrier, men dessverre ikke noe mer fremgang ..[emoji53]
 
Jeg ble ikke strippet da jordmor var redd for at vannet skulle gå, men hun tøyde litt. Slimproppen har gått i flere dager etter dette sammen med modningsrier, men dessverre ikke noe mer fremgang ..[emoji53]
Kjedelig :/ her har slimproppen jobbet seg ut over en periode på 1.5 uke ca, men idag endelig blodig. Et par maserier nå i kveld, håpe han kommer snart!
 
Har hatt så vondt i magen i natt at hvis ikke noe er pågang så forstår jeg ingenting. Alt gjør vondt.
 
Hatt tegn i to uker og enda ingen baby såå tegn trenger ikke være positivt. Tror jo bare han kommer hver dag da og blir kjempe skuffet når ingenting skjer. Her gikk slimproppen med blod i for 8 dager siden såå venter enda på at det ska ha en betydning :) tre jordmødre som har sagt de tror jeg får før termin, velvel, falske forhåpninger mutch, er nå 4 dager til termin og mini virker som han bare vil bli der inne.
Hvordan går det? :)
 
Janei, jeg gir opp.. Hadde termin 17., og nå er det natt til 25., og fortsatt ikke noe baby..

Ot-kontroll var kl 10.30 igår, fredag. Ultralyd var godkjent, baby ble målt til 2,7% under snittet i forhold til 3,4% over den 6.august.. Litt lite fostervann, men ikke lite nok til å starte fødsel..

Jordmor tøyde og strippet meg, fikk utvidet nok til å få inn to fingre. Hansken hadde rosa slim på seg når hun var ferdig. Jeg har gått med vonde mensenmurringer helt siden hun strippet meg i 11.30tiden. Null pause på murringene. Naturens klyster ga seg til kjenne et lite 5minutt i 16tiden, men thats it og det var heller ikke første gang iløpet av de siste 3 ukene. Jeg slimer en del blankt ved dobesøk og har gjort det den siste uka, og har ved 4 anledninger de siste 2 ukene fått ut litt av slimproppen sånn nå og da.. Men ikke noe blod, hverken nytt eller gammelt.. Ikke engang når jeg har vært på dobesøk etter strippingen.

Ettersom jeg ikke sover mer enn maks 3 timer om nettene (enda jeg er så trøtt at jeg holder på å stupe), så har jeg fått beskjed av 3 ulike personer på svangerskapspoliklinikken iløpet av 3 timer, at de neste dagene skal tilbringes i ro og mak på sofaen eller i senga, så jeg får ladet batteriene nok til å klare fødselen. Forhåpentligvis skjer ting iløpet av helgen, hvis ikke har jeg time på føden på tirsdag kl 9 for å få ballong, før jeg blir sendt hjem igjen.. Vi bor 10min unna, så da blir det slik.. Nesten så jeg er innstilt på septemberbaby nå...
 
Kan ikke skjønne annet enn at resten av slimproppen har sluppet taket nå.. MASSE brunt og rødt slim, både tynt og tykt.. Murrer heftig enda, ett døgn etter stripping.. Håper virkelig det nærmer seg nå!


Edit: jeg lå lenge uten å få sove inatt også, men jaggu ble det 5 timer tilsammen idag likevel.. To timer mer enn natt til igår.. :smiley-bounce012
 
Last edited:
Back
Topp