~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Hvilke tegn har du ?
Hvor langt på vei er du ?
Hvor langt på vei er du ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt var du på vei med de andre ?Tror ikke jeg har særlig tegn til fødsel annet enn plagsomme kynnere i ny og ned sammen med litt nedpress. Er i uke 34+2 bare, så forventer ingenting. Best at han holder seg inne til planlagt KS uansett.
Med de to andre kjente jeg heller ikke noe spesielt før vannet plutselig gikk. Med nr 2 hadde jeg tegningsblødning 1-2 uker før.
Hvor langt var du på vei med de andre ?
Akkuratt, så gøy å lese om dine erfaringer. denne gang håper du ikke noe skjer før pks? Hvor lenge før UL termin blir det nå?Med nr 1 gikk vannet noen dager før UL termin (10 dager før min egen beregnet termin). Med nr 2 gikk jeg over UL terminen med 3 dager og skulle inn den dagen før å bli i gangsatt. Vannet gikk da jeg kom inn døren til sykehuset så å si og de tok han med akutt KS dagen etter. Han kom før min egen termin beregning da. Har alltid blitt satt fram på UL ca 1 uke alle gangene.
Akkuratt, så gøy å lese om dine erfaringer. denne gang håper du ikke noe skjer før pks? Hvor lenge før UL termin blir det nå?
Mensmurringer som jeg må puste meg gjennom/klarer ikke snakke. Kynnere. Men vært heftige noen får dager bare.. Spent!
Åh, skjønner! Ja, greit å ha barnevakten på plass.. hva tror du selv skjer ? Har du en følelse på noe ?Nei, litt stress hvis vannet går før planlagt KS mtp barna osv. Bedre at ting går som planlagt og at min far rekker å komme hit i midten av desember.
Får KS dato om 2 uker tror jeg? Gyn ville først se hvordan det ser ut på UL i uke 36 før vi setter en dato, men blir nok ca 2 uker før termin og absolutt senest 9 dager før termin.
Ja, mulig.. vært en aktiv dag idag da. Kanskje bare modning og men man vet aldri jeg er 35+1 idag.Kanskje det skjer noe snart da? Spennende! Hvor langt på vei er du nå?
Er alltid spennende med slike tegn! Tenk om liksom!?Mensmurringer som jeg må puste meg gjennom/klarer ikke snakke. Kynnere. Men vært heftige noen får dager bare.. Spent!
Shit så spennende når kom storebror?Gikk fra konstant forstoppelse til løs mage nå i dag. Det kan jo også være et tegn har jeg forstått. Her leves det i spenning for tiden! 37+5 i dag.
Ja, men ingenting idag...Er alltid spennende med slike tegn! Tenk om liksom!?
Kjedelig.. Har hatt et par dager selv med lite som skjer.Ja, men ingenting idag...
Mhm... hadde vært gøy om det skjedde snart. Men jeg er ikke utålmodig heller på en måte.Kjedelig.. Har hatt et par dager selv med lite som skjer.
Ja, litt spenning hver dag håper vi. Han kom dagen før termin!Shit så spennende når kom storebror?
Men det hadde vært veldig gøy ja! Hehe.Mhm... hadde vært gøy om det skjedde snart. Men jeg er ikke utålmodig heller på en måte.