Jeg har såååå lyst på en tattovering, jeg tenker at hvis jeg først skal ta en tattovering må det være en tattovering med mening! som skal symbolisere noe, Jeg hadde tenkt og ha sønnen min sitt navn og fødsels dato, men jeg har også lyst på en tekst med mening, som selvsakt klanger fint. Teksten vil jeg skal bringe frem at når han ble født ga han meg på en måte et nytt håp,en grunn for å leve og gjøre ting riktig. og viste meg at jeg faktisk får til noe i livet, jeg fikk jo nemelig til han, jeg har fått en så fin gutt, som betyr så uendelig mye for, uten han vett jeg ikke hvor jeg hadde vært. han er så fin og flink, og det har faktisk JEG klart. siden jeg har oppdratt han, barn lærer seg jo ikke og gå, snakke, og forme personligheten sin helt alene, de blir jo stimulert til det, og da føler jeg at jeg faktisk har fått til noe, jeg vil også ha en tekst tilegnet for lillebroren min. Jeg har en lillebror på 3 år.. som fikk en litt tøff start på livet, han flyttet i fosterhjem når han var 8 måender og jeg kan telle på fingrene mine hvor mange ganger jeg har truffet han fra han var 5 månder til nå... men en tekst til han som på en måte betyr at han alltid er i mine tanker og at han alltid vil være i mitt <3, og fordiom jeg ikke har mulighet pga lover og regler her i norge og få truffet han betyr det ikke at jeg er like glad i han og jeg ønsker med hele meg at jeg kunne fått tilbringt masse tid med han, og håper han forstår det når han blir eldre, og ikke føler seg sviktet og at vi ikke ville ha han.. for det er et stort ønske.. er det noen kreative Kvinner eller menn der ute som har noen forslag til tekster ( sitater ) som kunne ha passet .. jeg er såå dårlig og lite krativ at jeg kommer ikke på noe, har ikke funnet noen som får budskapet mitt 100 % frem , må liksom være en tekst med masse mening som gir mening. Føleer det blir bra og godt for meg og ha de med meg hele tiden bli minnet på at det finnes masse gode ting i livet også <3
setter stor pris på forslag