Tattoo

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Alt trenger vel ikke være svangerskaps relatert :P
Har du noen tattoos?

Jeg har:
Navnet til datteren min på armen
minnetattoo på ryggen (min venninne tegnet den før hun døde av kreft)
hestehov som blåser i vinden på foten (min datter valgte denne, yndlings blomsten)
russisk stjerne i nakken (Vampire academy fan :P)
og teksten Jag älskar dig på låret. dedikert til min fantastiske samboer

Kan legge ut bilder når jeg kommer meg hjem fra jobb :)

Ja jeg har en sleeve,en på kragebeinet og noen andre små. Kan ikke legge ut bilde enda for om noen sniker så vet de at det er meg :( men jeg kan dele så fort alt er offentlig :p hihi

Har en tattoo på hofta/lysken/trusekanten: store og små stjerner.
På arma: fjær som blåser, der frøene blir fugler. Denne er min største.
I nakken: navnet mitt.
Bak øret: stjernetegnet mitt. :)

Har en skorpion i nakken
En katt på innsiden på et håndledd,
en tekst rundt som et armbånd på andre håndledd
En pyntet maske over hele høyre overarm
En dikt til min datter under masken
En rosa koifisk på venstre lår
Stjerner på foten helt nede ved lilletåa
En svale og fødselsdatoen min på høre side på ribbeina :)

Nei. Hadde noen planer før som ikke ble noe av. Har ikke helt lagt det fra meg men føles ikke like viktig som før. Jeg er skikkelig pysete når det kommer til sprøyter og blod, besvimte når jeg tok hull i navlen, så ja. Har ringt i nesen da....

Har ikke enda
Men har planlagt en tatovering på fotristen ;-)
Må bare vente til denne knerten kommer så jeg får en komplett tatovering ;-)

Har en sommerfugl i nakken og tre stjerner på hofta! :)

Jeg har ingen:) hadde planer som konfirmant men Såååååå glad for at det ikke ble noe av de planene hahahaha:)

Jeg har denne på skulderen for den var så søt :P ImageUploadedByBV Forum1420827523.970742.jpg

Også har jeg denne som ikke er ferdig enda på leggen, ett minne om mamma som døde da jeg var 15 av kreft, hun sa at hvis hun kom tilbake skulle hun komme tilbake som en spurv, vi har opplevd det mange ganger ^^ mangler farge og skygger så skal jeg ha en banner til med dato og fikse skriften <3 ImageUploadedByBV Forum1420827715.344145.jpg

Har på ankelen som går nedover fotbladet, en rose på skulderen og navnet til guttongen på underarmen.

Jeg har en stooor på skulderen.. Roser, og blader med navigasjonsonsstjerne med jordkloden inni. Dette var en cover up av en utrolig stygg tattoo..
En tribal på siden av håndleddet
og en på leggen. Den hadde jeg satt opp time til i januar for å gjøre større, men får bare vente nå da :)

Har en liten Hawaii-blomst på hoften:-) har vurdert å utvide den litt, men har aldri kommet så langt...

Har litt lyst på "Hakuna Matata" også:-)

Jeg har navnet og fødselsdatoen til datteren min på venstre side av ribbeina. Min fars signatur på fotristen.

Jeg hadde også time til ny tattoo dagen etter positiv test, men måtte jo da avlyse den. Arabella hadde tegna meg som holdt en katt, den var så skummel og morsom at jeg skal ha den under navnet hennes på armen min. Jeg ser ut som en zombie dame med alien baby i magen :P Så når jeg er ferdig med å amme, så skal jeg ha den og navnet på den nye babyen :)

Jeg har en meksikansk "Suger skull" på underarmen mot håndleddet :) vil ha fler men ikke bestemt meg om noe konkret enda! Elsker følelsen når man blir tatovert :D

*poff* Sletter meg fra forumlivet :)

Last edited by a moderator:
har noen ja :) stjernetegnene til meg og min datter i nakken, navnet hennes på håndleddet, poter bak øret, svaler på ene siden av kragenbenet og roser på andre, en stor rød sløyfe på oppsiden av høye arm, en stor katt med blomster rundt på venstre underarm og en lilje på høyre legg :)

fikk gavekort til ny tattovering av min kjære til jul, men det går ut i april dessverre!

Back
Topp