Tattoer

her e mi..ha ikke tatt nån nye bilda etter eg tok den

mette_moj:

det er 4 år sia jeg tok den.. så han flytta oppover for rundt 2 år sia tror jeg....

ORIGINAL: Mette_Moj

ORIGINAL: chicita86

mette_moj:

det er 4 år sia jeg tok den.. så han flytta oppover for rundt 2 år sia tror jeg....

okay[:)] 
men tattoen på håndleddet, skal den være på under siden eller oversiden?

det blir vel på innsiden av håndleddet.. har også lyst på ett egyptisk kors *skal finne bilde, so hold on* [:D][:D]

mette_moj:

uff da.. kondolerer med mammaen din..

ja det må gjøre litt vondt, men det tåler jeg [&:] tror jeg da.. hehe [:D] skal mest sannsynlig tatovere navnet hennes i gammal skrift eller kurdisk..
  det er det korset jeg ønsker meg.. det er så flott og fint.. aner ikke hva det er med det korset, men har alltid likt det...

ORIGINAL: jeanett84

eg e vell den eineste her som ikke har nå anna enn hull i øran... hehe

Jeg også - tror ikke sebraskin-tattoen som jeg har over hele magen teller[8|]
siden han som laga den på meg (lillegutten min) var tattoo-amatør[8|]

har en tribal i korsryggen.... har ikke noe bilde enda, men skal se om jeg får tatt et imorgen[:)]
er super fornøyd og skal ha 2 til.

ORIGINAL: Tinamoor

ORIGINAL: LinnHege

har ikke annet enn hull i ørene jeg heller[:)]

Ikke jeg heller[:)][;)]

i øran å tunga her.. vældi løst på tattis, men gruve litt å klare aldri å bestæm ka d ska vær av.. men e jo skorpion da..

jeg og vil ha men klarer aldri bestemme meg...

September: hvor mye har du betalt for din, og hos hvem har du tatt den?

ORIGINAL: Smulen

3000, hos Øystein på nation[:D]

ORIGINAL: ~September~

ok det var jo ikke så galt, dritlekker![:)]

ORIGINAL: ~September~

ok det var jo ikke så galt, dritlekker![:)]

thanks, veldig fornøyd[:D]

Her blir det kje tatt en tato i mitt liv, så har kje noe bra til deg denne gang å komme med[;)]

Har bare denne ene foreløpig,en stor delfin på høyre skulder(dårlig bilde,er alene hjemme for øyeblikket så måtte ta bilde selv med mobilen[8D][:D]).Men driver å snuser på flere,driver å forbereder meg på å ta tribal i korsryggen og Robin skrevet med noe à la gotisk skrift eller lignende ett eller annet sted på kroppen,men klarer ikke å bestemme meg for hvor![:D]

ORIGINAL: Mette_Moj

ORIGINAL: søta mi

mette_moj:

uff da.. kondolerer med mammaen din..

ja det må gjøre litt vondt, men det tåler jeg [&:] tror jeg da.. hehe [:D] skal mest sannsynlig tatovere navnet hennes i gammal skrift eller kurdisk..
  det er det korset jeg ønsker meg.. det er så flott og fint.. aner ikke hva det er med det korset, men har alltid likt det...

jeg har smerte terskle = NULL! hehe[8D] 
det er fint med navn av barn å sånn synes jeg da[:)] har lyst til at sambo skal få portrett av michelle på armen jeg, for han har så grove overarmer at hode hennes får plass i "true size"[:)] men det er veldig vanskelig å få til, men han foreslo en i oslo tror jeg, han hadde spesialisert seg på portretter.. det hadde vært fint:p

det der er kjempe fint[:D]  spesielt på en enkel måte liksom... vanskelig å forklare[8D] men det er veldig fint[:D][:D]

hehe.. ja sånn portrett er så nydelig.. akk ja.. ja det er litt spesielt..jeg blei mest hekta på det pga tatoveringa til Anastacia troro jeg..og etter det har jeg alltid hatt lyst på det [:D][:D]

ORIGINAL: Tone1980

ORIGINAL: Tinamoor

ORIGINAL: LinnHege

har ikke annet enn hull i ørene jeg heller[:)]

Ikke jeg heller[:)][;)]

i øran å tunga her.. vældi løst på tattis, men gruve litt å klare aldri å bestæm ka d ska vær av.. men e jo skorpion da..
Har i øran å tunga æ å. Oxo hadd æ i navlen ,men den mått ut da æ blei gravid...
Har  kjæmpe lyst på tattis... men æ trur d gjør så sinsykt vondt at æ tørr itj...

Her er min[;)]

ORIGINAL: talata

Jeg vil se tattoene ders :) Mette_Moj fikk meg te å tenke på dette. Jeg elsker tattoer, å i dagens samfunn er det vel nesten ingen uten???

Få se!!!!!

Jeg har tre, men slenger bare inn den siste jeg tok...

Så fin! [:)]
Triquetra symbol!!

Ønsker meg et sånn tatto selv, kanskje litt mindre og tynnere på et eller annet uhm.. sted (aner ikke!) hihi!
Har lyst på dette symbolet også

Tripple moon [:D]

Og dette også! En syvkantet stjerne (når en først har begynnt! hehe)

Hvor mye kostet din?

har 3,en litt stor stjerne i nakken,ett håpets øye på v.skulder{egyptisk},og ett kul tribial[faktisk] på v.underarm[:D]

har bare hull i ørene jeg [:)]
hadde i navlen.... men den er tatt ut for en goood stund siden[;)]

Har tre; en trib. på høyre legg, en enhjørning på venstre hofte og ei sol i nakken. så har jeg lyst på noe fint noe på innsiden av albuen når jeg klarer å bestemme meg for hva jeg skal ha. Er leeenge siden jeg tok siste nå gitt, typ 6 år ellerno [8|]

Back
Topp