Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mette_Moj
ORIGINAL: chicita86
mette_moj:
det er 4 år sia jeg tok den.. så han flytta oppover for rundt 2 år sia tror jeg....
okay[:)]
men tattoen på håndleddet, skal den være på under siden eller oversiden?
det er det korset jeg ønsker meg.. det er så flott og fint.. aner ikke hva det er med det korset, men har alltid likt det...ORIGINAL: Tinamoor
ORIGINAL: LinnHege
ORIGINAL: jeanett84
eg e vell den eineste her som ikke har nå anna enn hull i øran... hehe
har ikke annet enn hull i ørene jeg heller[:)]
Ikke jeg heller[:)][;)]
ORIGINAL: Smulen
jeg og vil ha men klarer aldri bestemme meg...
September: hvor mye har du betalt for din, og hos hvem har du tatt den?
ORIGINAL: ~September~
jeg og vil ha men klarer aldri bestemme meg...
September: hvor mye har du betalt for din, og hos hvem har du tatt den?
3000, hos Øystein på nation[:D]
ok det var jo ikke så galt, dritlekker![:)]

ORIGINAL: Mette_Moj
ORIGINAL: søta mi
mette_moj:
uff da.. kondolerer med mammaen din..
ja det må gjøre litt vondt, men det tåler jeg [&:] tror jeg da.. hehe [:D] skal mest sannsynlig tatovere navnet hennes i gammal skrift eller kurdisk..
det er det korset jeg ønsker meg.. det er så flott og fint.. aner ikke hva det er med det korset, men har alltid likt det...
jeg har smerte terskle = NULL! hehe[8D]
det er fint med navn av barn å sånn synes jeg da[:)] har lyst til at sambo skal få portrett av michelle på armen jeg, for han har så grove overarmer at hode hennes får plass i "true size"[:)] men det er veldig vanskelig å få til, men han foreslo en i oslo tror jeg, han hadde spesialisert seg på portretter.. det hadde vært fint:p
det der er kjempe fint[:D] spesielt på en enkel måte liksom... vanskelig å forklare[8D] men det er veldig fint[:D][:D]
ORIGINAL: Tone1980Har i øran å tunga æ å. Oxo hadd æ i navlen ,men den mått ut da æ blei gravid...
ORIGINAL: Tinamoor
ORIGINAL: LinnHege
ORIGINAL: jeanett84
eg e vell den eineste her som ikke har nå anna enn hull i øran... hehe
har ikke annet enn hull i ørene jeg heller[:)]
Ikke jeg heller[:)][;)]
i øran å tunga her.. vældi løst på tattis, men gruve litt å klare aldri å bestæm ka d ska vær av.. men e jo skorpion da..
ORIGINAL: talata
Jeg vil se tattoene ders :) Mette_Moj fikk meg te å tenke på dette. Jeg elsker tattoer, å i dagens samfunn er det vel nesten ingen uten???
Få se!!!!!
Jeg har tre, men slenger bare inn den siste jeg tok...