Tattoer

ORIGINAL: Skogs Alven

ORIGINAL: talata

Jeg vil se tattoene ders :) Mette_Moj fikk meg te å tenke på dette. Jeg elsker tattoer, å i dagens samfunn er det vel nesten ingen uten???

Få se!!!!!

Jeg har tre, men slenger bare inn den siste jeg tok...

Så fin! [:)]
Triquetra symbol!!

Ønsker meg et sånn tatto selv, kanskje litt mindre og tynnere på et eller annet uhm.. sted (aner ikke!) hihi!
Har lyst på dette symbolet også

Tripple moon [:D]

Og dette også! En syvkantet stjerne (når en først har begynnt! hehe)

Hvor mye kostet din?
Dette symbolet er jo den klassiske tre i en (som i nesten alle relgioner har) Så i tillegg til å være det det er, står det oxo for mine barn.. Mine tre barn som lever i meg på en måte.. :)

Den kosta 1500 hos tattoica.. er min batevenninne som har tegnet den da [:D]

ORIGINAL: ~September~

[;)]

Tøff du!!!

Er så gammal, at når jeg var 18 og tattoverte meg, var det bare
han som tattoverte Hells Angels her i Stavanger!![:D][:D][:D]

Dårlig utvalg da, i forhold til nå (spes for jenter)

Fikk en stilig/røff rød rose på overarmen.

Ønsker meg flere, leter etter noe som har med norrøn mytologi................

Noen som han noe i den sjangeren???

ORIGINAL: søta mi

mette_moj:

den var ikke så dyr.. 1400 kr.. men på ankelen er rå fint da.. skal tatovere navnet til jenta mi på håndleddet snart jeg,, *gleder meg* [:D][:D]

har også lyst til å ha navnet på guttene mine, men vet ikke hvor og hvordan som blir fint... [8|]  noen tips?

Har to fra før-en kolibri på venstre skulder, og ei øgle som kryper "opp fra bukseliningen" bak

Har to stk, en litt under nakken og en på høyre håndtak! [:D] siste skal fjernes.

Den litt under nakken er ikke helt ferdig jeg skal ha navnet til lille gutt der,
da kommer bilde! [:)]

ORIGINAL: LinnHege

ORIGINAL: jeanett84

eg e vell den eineste her som ikke har nå anna enn hull i øran... hehe

har ikke annet enn hull i ørene jeg heller[:)]

Hull i ørene (min mor som gav meg 2 bling blinger i ørene da jeg bare var 8 mnd gammel)  + at jeg nå har en liten piercing i navlen, men noe tattis er ikke aktuellt for meg ...

Back
Topp