Tatt Rotavirusvaksinen?

lillegull09

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har deres babyer tatt denne vaksinen? Og fått noen bivirkninger?
Her ble den tatt på mandag, og I går og I dag har hun sovet mye og ikke spist like mye som hun pleier. Kan dette komme av vaksinen?

Ja, her tok vi den på onsdag :) Ikke noe bivirkninger - men at hun sov mye, ja det gjorde hun! :P Men spiste normalt osv..

Tok vaksinen tirsdag. Har merket noe til bivirkninger, men så var det jo generelt lite bivirkninger på denne vaksinen :)

Jeg mistenker at det var vaksinen som gå oss noen dager med skikkelig stinkende bæsjbleier, men ingen bivirkninger ellers. Merket ingenting på babyen. Min eldste reagerte med mye søvn og dårlig matlyst på flere andre vaksiner, det kan være bivirkninger av mange vaksiner. (Selv om de sier at under 1% skal bli trøtte av rotavirusvaksinen. )

Er spent på om det blir noen her, 2,5 time siden hun fikk den.

To dager siden hun fikk den. Syns siste bajsebleia lukta litt ille, men tenkte ikke det kunne være bivirkning

Jeg mistenker at det var vaksinen som gå oss noen dager med skikkelig stinkende bæsjbleier, men ingen bivirkninger ellers. Merket ingenting på babyen. Min eldste reagerte med mye søvn og dårlig matlyst på flere andre vaksiner, det kan være bivirkninger av mange vaksiner. (Selv om de sier at under 1% skal bli trøtte av rotavirusvaksinen. )

Ja får helsesøster sa at det vanlig vis ikke ble noe. Men hun har nesten sovet hele går og I dag og spiser ikke like mye, ikke har hunn hatt noe bæsjbleier siden tirsdag heller.
Hvor ofte er det vanlig med bæsjbleier når hun bare ammes?

Ja får helsesøster sa at det vanlig vis ikke ble noe. Men hun har nesten sovet hele går og I dag og spiser ikke like mye, ikke har hunn hatt noe bæsjbleier siden tirsdag heller.
Hvor ofte er det vanlig med bæsjbleier når hun bare ammes?

Dersom du fullammer kan det gå mange dager uten bæsjebleier. Var en barnelege som sa til meg på mandag at det meste er normalt. Hun pleide å si til de som lurte at det var like vanlig med ti bleier på en dag, som én på ti dager. Dersom det var mange dager mellom bæsjebleiene viste det bare at barnet tar opp alt av morsmelk, og det er bare fint :)
Så lenge det er mange gode tissebleier går det helt fint :)

Kom ikke Før en dag etter vaksina her. Får håpe dere ikke merker noe til den :)

Skal til svigers i morgen, så kommer de i morgen så har jeg svigermor. Hun er så rolig og fin med henne.

Synes det lukter veldig sykehus av henne etter vaksinen da.. ikke den vanlige kroppslukten hennes.

Dersom du fullammer kan det gå mange dager uten bæsjebleier. Var en barnelege som sa til meg på mandag at det meste er normalt. Hun pleide å si til de som lurte at det var like vanlig med ti bleier på en dag, som én på ti dager. Dersom det var mange dager mellom bæsjebleiene viste det bare at barnet tar opp alt av morsmelk, og det er bare fint :)
Så lenge det er mange gode tissebleier går det helt fint :)

Det var godt å høre :)
Nå fikk vi akkurat en skikkelig bleie her =p men godt å vite om det går flere dager nesten gang

Vi skal ikke ta den, da legene på Rikshospitalet sa at vi IKKE skulle ta den , da hun har operert i magen! :) håper dere tar den så lille slipper å bli smittet :)

Vi skal ikke ta den, da legene på Rikshospitalet sa at vi IKKE skulle ta den , da hun har operert i magen! :) håper dere tar den så lille slipper å bli smittet :)

Den ble tatt på mandag, tørr ikke å ikke ta den og hun plutselig hadde blitt syk. Har ei I bhg og ei på skolen så fort gjort å få smitte
hjem :confused:

Min lille ble superdårlig og sov ikke fra tirs til i går nesten. Hylskreket med magevondt stakkars, aldri sett han ha sånne smerter, lyser i hele ansiktet hans. Nå har han vært litt plaget med magevondt fra før men ikke slik, og det hadde stabilisert seg. Eldstemann har også reagert kraftig på vaksinene han fikk. Etter 5 mnd vaksinen måtte vi haste til legevakten med 41,5 i feber. Hadde over 40 i feber en hel uke, fikk halsbetennelse underveis der i tillegg. Så de er vel sensitive disse gutta mine.. :/

Det ble en rimelig stram lukt på bæsjebleia etter den vaksinen i alle fall :p

Spent på om vi ser noen bivirkninger i morgen, ikke hatt noen i kveld. Kanskje litt magevondt tidligere på dagen med urolig søvn, men det trenger ikke være vaksinen heller.

Kom ikke Før en dag etter vaksina her. Får håpe dere ikke merker noe til den :)

Her ble det litt magevondt, ikke sovet så mye i dag. Våkner til og skriker. Virker som hun har litt oppgulp og, hoster av og til. Virker litt kvalm rett og slett.

Blitt en del småmåltider i dag på henne, med kortere mellomrom mellom enn vanlig.

Back
Topp