Tatt ny digital test

Gyn kunne ikke se noe liv, men vi tok blodprøver for sikkerhetsskyld... Nå blør jeg kraftig og det kommer klumper ut, så det er nok ikke noe håp[emoji22] Selvom jeg skjønte i går at det var noe som ikke stemte så er jeg helt knust[emoji174]
Å nei, så trist å høre :( Tenker på deg og sender deg en stor klem <3

Gyn kunne ikke se noe liv, men vi tok blodprøver for sikkerhetsskyld... Nå blør jeg kraftig og det kommer klumper ut, så det er nok ikke noe håp[emoji22] Selvom jeg skjønte i går at det var noe som ikke stemte så er jeg helt knust[emoji174]
Så trist [emoji53] Forstår at du et lei deg [emoji22] Sender deg en stor klem [emoji173]

Kjære deg, dette var vondt å lese, godt du fikk hjelp og at kroppen ordner opp selv. Uansett ufattelig vondt. Masse klemmer til deg[emoji173]

Så leit :smiley-angry017 sender deg en kjempestor klem :Heartred:Heartred:Heartred

Så forferdelig trist [emoji22] stor klem sendes [emoji173]️

Nå har jeg begynt å blø[emoji22] Er på jobb, og klarte ikke skjule det for en kollega. Ho er så snill og ringte vakthavende gynekolog, og jeg får komme bort litt senere[emoji1374] Nå sitter jeg på jobb og venter på mannen[emoji22] Synes dette er helt forferdelig vondt
Å nei, så utrolig vondt Sender deg en stor klem❤

Så utrolig trist! Skjønner at du er knust :( sender deg en stor god klem :Heartbigred

Ååneei!! Stakkars deg[emoji173]
Det må ver så fælt!! Godt du får skjekk av gynekolog da! Håper alt er bra med den lille spiren[emoji173][emoji173][emoji173]
Sender deg en stooor klem[emoji173][emoji173][emoji173]

[emoji26] føler med deg....

Uff, dette var utrolig trist å høre. Føler veldig med deg, og forstår at du er veldig lei deg nå.
Tenker masse på deg :Heartred:Heartred:Heartred

Ånei, så utrolig trist! :( Sender deg en stor klem [emoji173]️

Å nei, så trist å høre :( Tenker på deg og sender deg en stor klem <3

Så trist [emoji53] Forstår at du et lei deg [emoji22] Sender deg en stor klem [emoji173]

Kjære deg, dette var vondt å lese, godt du fikk hjelp og at kroppen ordner opp selv. Uansett ufattelig vondt. Masse klemmer til deg[emoji173]

Så leit :smiley-angry017 sender deg en kjempestor klem :Heartred:Heartred:Heartred

Ååånei!! Det var vondt å lese[emoji173] Tenker på deg![emoji173]

Så forferdelig trist [emoji22] stor klem sendes [emoji173]️

Å nei, så utrolig vondt Sender deg en stor klem[emoji173]

Så uffattelig trist! Tenker på deg[emoji173]

Huff, sender deg en klem <3

Sender deg en klem:Heartred

Så utrolig trist! Skjønner at du er knust :( sender deg en stor god klem :Heartbigred

Så trist å lese :-( sender deg en stor klem [emoji173][emoji173][emoji173]

Så trist!!! Sender deg en stor klem[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Det var veldig trist. :( Sender deg en god klem. :Heartred

Så trist og leit. Sender deg mange gode tanker <3

Tusen takk for omtanke[emoji173]

Back
Topp