Tatt ny digital test

Huff... har du sett på strimlene inni da?

Nei, rakk ikke ta testen fra hverandre før jobb i dag[emoji53] Men jeg er jo 5+4 i dag, så føler liksom at noe er veldig galt! Har snakka med legekontoret i dag, men fastlegen min har ferie og den ene legen som er på jobb mente ikke dette var noe som hasta.. Det er jo forsåvidt sant ift at det er jo ingenting som kan gjøres fra eller til, men det er liksom den uvitenheten jeg må gå med frem til tirsdag jeg ikke synes så mye om[emoji22]

Nei, rakk ikke ta testen fra hverandre før jobb i dag[emoji53] Men jeg er jo 5+4 i dag, så føler liksom at noe er veldig galt! Har snakka med legekontoret i dag, men fastlegen min har ferie og den ene legen som er på jobb mente ikke dette var noe som hasta.. Det er jo forsåvidt sant ift at det er jo ingenting som kan gjøres fra eller til, men det er liksom den uvitenheten jeg må gå med frem til tirsdag jeg ikke synes så mye om[emoji22]

Jeg må jo heøt ærlig si at det ikke ser så bra ut, desverre. Men du blør ikke, det er jo positivt, så får vi krysse fingrene for at spira sitter men bare er litt treg[emoji23][emoji41][emoji5]

Jeg forstår veldig godt at det ikke er lett :( Sender deg en stor klem og krysser fingrene for at alt er bra! [emoji173]️
Takk[emoji173]

Har du nåkka smerta/blødning? Tatt en vanlig test å se kor sterk strek du får der?
Har hatt endel vondt på venstre side, men det har jeg hatt siden EL så tror ikke det har så mye å si?[emoji848] Har heldigvis ikke blødd så jeg tenker at det er veldig bra hvertfall[emoji173][emoji1374]

Skjønner godt at du er fortvila.. prøve å slappe av så godt du klarer :Heartred sender deg en god klem. Håper alt er bra :Heartred
Tusen takk[emoji173] Er bare så fortvila at det skjer rett før påske[emoji53] Snakka med legekontoret nå, men de sa at det ikke var noe som hasta... Går det evt ann å snakke med legevakta eller blir det helt feil bruk av ressurser?

Tok en ny nå, og det står fortsatt 1-2[emoji848] Skjønner ikke så mye, og er så fortvila over at jeg ikke får sjekka det før etter påske[emoji22] Får prøve å slappe av og tenke positivt, selvom det ikke er så lett[emoji173]
Prøv og slapp av ja [emoji173] om du er veldig usikker og går å tenker mye på det hadde jeg prøvd og ringe sykehuse. Kanskje de kan hjelpe deg litt?

Sender deg en klem [emoji173]

Takk[emoji173]

Har hatt endel vondt på venstre side, men det har jeg hatt siden EL så tror ikke det har så mye å si?[emoji848] Har heldigvis ikke blødd så jeg tenker at det er veldig bra hvertfall[emoji173][emoji1374]

Tusen takk[emoji173] Er bare så fortvila at det skjer rett før påske[emoji53] Snakka med legekontoret nå, men de sa at det ikke var noe som hasta... Går det evt ann å snakke med legevakta eller blir det helt feil bruk av ressurser?
Hvordan er det med privat klinikker som volvat? Der får du vel time på dagen!? Koster litt, men da får du kanskje et svar og trygghet :Heartred huff! Er så grusomt med slike bekymringer. Krysser alt jeg har for deg!

Nå har jeg begynt å blø[emoji22] Er på jobb, og klarte ikke skjule det for en kollega. Ho er så snill og ringte vakthavende gynekolog, og jeg får komme bort litt senere[emoji1374] Nå sitter jeg på jobb og venter på mannen[emoji22] Synes dette er helt forferdelig vondt

Takk[emoji173]

Det hadde ikke kostet legekontoret så mye å tatt blodprøve av deg da... du hadde ikke trengt time hos legen. Syns ikke det er greit at du skal ha det sånn gjennom påsken...

Det hadde ikke kostet legekontoret så mye å tatt blodprøve av deg da... du hadde ikke trengt time hos legen. Syns ikke det er greit at du skal ha det sånn gjennom påsken...

Har skrevet over her[emoji53] Har begynt å blø, men skal bli sett på av gyn her på sykehuset så er veldig glad for det! Så nå ber jeg bare så inderlig om at alt skal være fint[emoji1374]

Nå har jeg begynt å blø[emoji22] Er på jobb, og klarte ikke skjule det for en kollega. Ho er så snill og ringte vakthavende gynekolog, og jeg får komme bort litt senere[emoji1374] Nå sitter jeg på jobb og venter på mannen[emoji22] Synes dette er helt forferdelig vondt
så fint at hun ordnet det :Heartred skjønner det er vondt :( masse lykke til! Håper alt er bra :Heartbigred

Har skrevet over her[emoji53] Har begynt å blø, men skal bli sett på av gyn her på sykehuset så er veldig glad for det! Så nå ber jeg bare så inderlig om at alt skal være fint[emoji1374]

Uff... så fælt [emoji20]
Bra du får komme inn til gyn, håper det bare er en uskyldig blødning. Sender mange klemmer [emoji171]

Krysser fingrene for at gynekologen tar en ul og ser et bankende lite hjerte❤❤ lykke til, og hold oss oppdatert❤

Ååneei!! Stakkars deg[emoji173]
Det må ver så fælt!! Godt du får skjekk av gynekolog da! Håper alt er bra med den lille spiren[emoji173][emoji173][emoji173]
Sender deg en stooor klem[emoji173][emoji173][emoji173]

Snill kollega du har [emoji5] Håper virkelig alt er bra [emoji173] sender deg en klem, og lykke til hos gynekologen [emoji173]

Gyn kunne ikke se noe liv, men vi tok blodprøver for sikkerhetsskyld... Nå blør jeg kraftig og det kommer klumper ut, så det er nok ikke noe håp[emoji22] Selvom jeg skjønte i går at det var noe som ikke stemte så er jeg helt knust[emoji174]

Gyn kunne ikke se noe liv, men vi tok blodprøver for sikkerhetsskyld... Nå blør jeg kraftig og det kommer klumper ut, så det er nok ikke noe håp[emoji22] Selvom jeg skjønte i går at det var noe som ikke stemte så er jeg helt knust[emoji174]

[emoji26] føler med deg....

Uff, dette var utrolig trist å høre. Føler veldig med deg, og forstår at du er veldig lei deg nå.
Tenker masse på deg :Heartred:Heartred:Heartred

Ånei, så utrolig trist! :( Sender deg en stor klem ❤️

Back
Topp