Tatovering.. Hva syns du?

Jeg har selv to tatoveringer, den ene er en tribal i korsryggen som jeg tok som 19 åring (bombe med tribal, hæ? :P ) Å den andre er forsåvidt stor, på skulderbladet, den betyr mye for meg å jeg syns den er fiiiin :)

Jeg har en rett ved siden av hoftebenet, rett under trusekanten :)
Et kinesisk symbol. Jeg og en venninne har like. Det var en ganske spontan avgjørelse som 17 åringer på ferie i, ja nettopp, Sunny Beach :P Angrer ikke på tattoveringen, for den betyr jo tross alt noe, men hadde nok ikke valgt å ta den i dag. Det blir nok ikke flere tattoveringer på meg pga. kronisk hudsykdom, vet ikke om det hadde blitt flere hadde jeg vært frisk heller. Den skulle i alle fall vært litt mer gjennomtenkt ;)
Liker ideen om en tattovering for barna, men jeg ville nok valgt et symbol og ikke navnet, og en relativt diskré plassering :)

Åååååå, digger pinupen :D
Har virkelig lyst på en pinup tattoo, leter desperat etter en jeg vil ha :D

Takk :) jeg dro til tattovøren og fortalte hvordan jeg ser på meg selv, også lagde han en pinup utifra det!:p
Vil anbefale og ta en prat med studioet og få dem til og lage en tegning til deg! :)

Fraaa mobilen <3

Her er min tattoo. Hakuna matata
SANY1905.JPG

jeg har en bak på skulderen som er en delfin, sikkert standard for mange, men slike havdyr er en interesse jeg hadde felles med min bror som døde i en bilulykke for 8 år siden på onsdag, den ble tatt ikke så veldig lenge etter den ulykken :-)
ønsker meg også en for barna, men har ikke bestemt meg helt for hva, hvor, hvordan ennå så må tenke litt på det først :-)

Synes teksten var knallfin :) go for it :)

Jeg har btw ett Celtic symbol for svangerskap på håndleddet. Hver sirkel representerer hvert sitt trimester av svangerskapet:) ikke sett noen som har samme :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    157,6 KB · Visninger: 23
Det treet var KNALLfint. Har selv 7 tatoveringer. Moro med det :)

Vis vedlegget 30879
Her er den ene tatoveringa mi :p

Det treet på foten din var skikkelig flott! :D Ikke noe jeg kunne hatt på meg selv, men den likte jeg veldig godt!
Den hadde mening, og det syns jeg er viktig.. :)

Likte også din ArendalsPia.. er kanskje der jeg kunne tenkt meg å hatt noe lignende den jeg har avbildet :) Var den vond og ta? Jeg har en liten en ved ankelen, den synes jeg ikke var så vond..

Har du bilde av dine Lalita? :)

Det treet på foten din var skikkelig flott! :D Ikke noe jeg kunne hatt på meg selv, men den likte jeg veldig godt!
Den hadde mening, og det syns jeg er viktig.. :)

Likte også din ArendalsPia.. er kanskje der jeg kunne tenkt meg å hatt noe lignende den jeg har avbildet :) Var den vond og ta? Jeg har en liten en ved ankelen, den synes jeg ikke var så vond..

Har du bilde av dine Lalita? :)

Den syns jeg ikke var vond i det hele tatt! :) Trodde det kom til å gjøre vondt men :)

Back
Topp