Tatovering.. Hva syns du?

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
ImageUploadedByBV Forum1379078726.614144.jpg

Jeg er egentlig ikke helt for slike tatoveringer av barns navn og fødselsdato og slikt.. syns det er litt på grensen til harry.
Men likevel så er det en del av meg som kanskje har lyst å ha en "familie-tattoo". Hva syns dere? Sånn generelt om tatoveringer og denne? :)


Fra mobilen :)
 
Jeg er heller ikke særlig for sånne tatoveringer med navn på barnet, egentlig ikke tatoveringer i det hele tatt selv om jeg synes en kan være fint - er bare så ofte 1 blir 100 etterhvert, om du skjønner hva jeg mener :p Og det synes ikke jeg er så fint da.. Men der tenker vi så forskjellig :)

Meen, uansett, hvis man først vil ha en tatovering av familie/ungene synes jeg et symbol eller noe som det du hadde bilde av er bedre/finere enn navn (tenker på ungene om en 12-13 års tid :p). Det var fin tekst på denne på bildet, men ville kanskje hatt finere skrift? Dvs uten kursiv (det ble litt rotete, synes jeg) og jevnere skrift all-over :)
 
Skjønner den med 1 blir til 100.. ;)
Jeg har en liten en på foten som jeg vil omgjøre, så syns jeg denne var fin også (enig med deg i skriften osv), så ser den at det fort kan balle på seg etterhvert ;)
 
Eg har ingenting i mot tatto ;)
Men eg e litt der at den bør ha ei betydning, altså barnets navn er jo noe som har betydning for deg ;)
Fødselsdatoen e eg ikkje nåkka før, men den like eg ikkje på sånne barnevogn skilt heller!

Eg har ei lita på handa og den burde liksom "alle" legge merke tel, men den e liksom en del av meg så mange som spør kor eg har tatoveringa ;) hehe ;)

Eg har sjøl løst å ta ei med navnet av ungan på, men gjør det ikkje før eg har fått nr 3 no og før eg har 100% bestemt meg før kor eg ska ha den, ska ikkje være 99% sikker, men 100%!
Og eg ska finne noen eg VEIT gjør en god jobb ;)
(Egentlig har eg bestemt meg, e bærre "redselen" før om det gjør ondt som gjør at eg tenke meg om).....

Men eg e ikkje nåkka før sånn svææære tatoveringe som går over arma og skuldre....
Men "små" med personlig betydning like eg!
 
JEg syns tatoveringer kan være fine, men de må ha en betydning! Er så mange som bare velger noe litt random fordi de har lyst på en tattoo - så er det helt uten mening liksom :p

Syns den var veldig fin den du har funnet - men osm FruA sier er den litt rotete når den er sånn bølgete/kursiv.. Kanskje du kan få personen som skal lage tatooen til å tilpasse den til å skrive den litt annerledes, med samme tekst - så blir den spesialtilpasset til deg også? :)
 
JEg syns tatoveringer kan være fine, men de må ha en betydning! Er så mange som bare velger noe litt random fordi de har lyst på en tattoo - så er det helt uten mening liksom :p

Syns den var veldig fin den du har funnet - men osm FruA sier er den litt rotete når den er sånn bølgete/kursiv.. Kanskje du kan få personen som skal lage tatooen til å tilpasse den til å skrive den litt annerledes, med samme tekst - så blir den spesialtilpasset til deg også? :)


Hehe, jeg har en sånn "stjernetegnet mitt" tattovering på foten som jeg tok i Sunny beach når jeg var 18.. ;) Stilig! Så kjenner meg igjen i utsagnet!
Ja jeg vil gjøre den litt mer personlig.. så tenker jeg også på at det der er på engelsk. Jeg foretrekker kanskje norsk (siden jeg er det selv) eller latinsk eller noe slik at ikke den vanlige mann i gaten kan lese den..
Så er det plasseringen jeg må finne ut av også.

Men bra dere likte den :) At den ikke virker harry, det vil jeg ikke ha :)
 
Eg har ingenting i mot tatto ;)
Men eg e litt der at den bør ha ei betydning, altså barnets navn er jo noe som har betydning for deg ;)
Fødselsdatoen e eg ikkje nåkka før, men den like eg ikkje på sånne barnevogn skilt heller!

Eg har ei lita på handa og den burde liksom "alle" legge merke tel, men den e liksom en del av meg så mange som spør kor eg har tatoveringa ;) hehe ;)

Eg har sjøl løst å ta ei med navnet av ungan på, men gjør det ikkje før eg har fått nr 3 no og før eg har 100% bestemt meg før kor eg ska ha den, ska ikkje være 99% sikker, men 100%!
Og eg ska finne noen eg VEIT gjør en god jobb ;)
(Egentlig har eg bestemt meg, e bærre "redselen" før om det gjør ondt som gjør at eg tenke meg om).....

Men eg e ikkje nåkka før sånn svææære tatoveringe som går over arma og skuldre....
Men "små" med personlig betydning like eg!



Da har du virkelig funnet en som passer deg da :D Hva er det du har tattovert? Bilde :)?
Er det baby nr. 3 dere venter på nå :)? Jeg husker jeg ikke syns det var så vondt når jeg tok min på innsiden av ankelen :)
Skal du ha navnene "sammensveiset" på en måte? Hvor tenker du å ha de:)?
 
Vel, jeg mener at det ikke alltid er tatoeringen i seg selv som er harry, men personen som har den bærer den på en harry måte:p Det skal dog sies at jeg mener en gressklipper nedentil er harry altså:p:D Dessuten finnes det haugevis av feilplasseringer....Noen har jo hele regnbuens farger i en og samme, og bruker alt for sterke farger etter min smak!

Selv har jeg 2 tatoeringer, begge på undersiden av hver sin arm. Ene er r.i.p til minne om en<3<3, mens den andre har jeg og min søster lik. Begge disse tatoeringene betyr enormt mye for meg og angrer ikke et sek. på at jeg tok dem. Om jeg kunne tenkt meg flere? Ja, det tror jeg...og det vil da igjen være en tatoering som betyr noe for meg spesielt.
 
Jeg har en tattoo selv. Symbolet for Hakuna matata på venstre overarm. Synes mange er fine, men for mye så er det ikke fint. Navn og fødselsdato har for meg blitt det samme som trampstamp var for 10-15 år siden. Noe "alle" har. Den du viste der var fin, synes teksten var veldig koselig og faktisk noe jeg kunne tenkt meg selv om jeg bare fant et sted den kunne passet. Jeg skal ha flere jeg og, jeg bare sparer og har det som lokkemat foran meg i forhold til behandlingen min på fobien min.
 
Jeg kunne aldri tatovert navnet til barna mine på kroppen min, synes vel kanskje det ville vært litt sært om mamma hadde navna på alle barna sine på armen eller noe, det er litt fjernt nå som vi er voksne :p Ellers har jeg ingen tatoveringer og har ingen planer om noen heller. Men har ei venninne som har tatovert et tre fra nakken og ned til der skulderbladene møtes og det må jeg ærlig innrømme var råfint!" Men selv er jeg for pysete :p
 
Da har du virkelig funnet en som passer deg da :D Hva er det du har tattovert? Bilde :)?
Er det baby nr. 3 dere venter på nå :)? Jeg husker jeg ikke syns det var så vondt når jeg tok min på innsiden av ankelen :)
Skal du ha navnene "sammensveiset" på en måte? Hvor tenker du å ha de:)?

Her e mi tatovering, det står for modighet.....
Tatt etter ei ulykka kor eg blei ganske skada og "stengte" meg inne..... Så denna e et tatt som et bevis før meg sjøl at eg kan vest eg vil og at det e kun eg som står i veien før meg sjøl me ikkje å være modig nåkk....

ImageUploadedByBV Forum1379095703.959280.jpg

Ja vi vente nr 3 no, vil at navnene ska være i ei helhet ja, men ikkje sammensveiset i en blomst/rose liksom (vest du skjønne kordan eg meine det) før den skal ikkje være for svær, det er navnene som skal synes liksom.....
Eg vil aller helst ha den på underarmen, på venstre arm nærmest hjerte.... Eg veit det e mange som har der ja, men eg tar tatto'en for min egen del så byr meg liksom ikkje om alle andre..... ;)
 
Her e mi tatovering, det står for modighet.....
Tatt etter ei ulykka kor eg blei ganske skada og "stengte" meg inne..... Så denna e et tatt som et bevis før meg sjøl at eg kan vest eg vil og at det e kun eg som står i veien før meg sjøl me ikkje å være modig nåkk....

Vis vedlegget 30724

Ja vi vente nr 3 no, vil at navnene ska være i ei helhet ja, men ikkje sammensveiset i en blomst/rose liksom (vest du skjønne kordan eg meine det) før den skal ikkje være for svær, det er navnene som skal synes liksom.....
Eg vil aller helst ha den på underarmen, på venstre arm nærmest hjerte.... Eg veit det e mange som har der ja, men eg tar tatto'en for min egen del så byr meg liksom ikkje om alle andre..... ;)

Flott tattovering :D! Og den er jo veldig symbolsk også!
Alle har forskjellige meninger når det kommer til tatoveringer, det viktigste er at den som bærer den er fornøyd :).

Men er enig med Synnøve om at enkelte fort kan bli harry.. :)
Spesielt de som er blitt valgt ut fordi "man vil ha en tattis".. :)


Fra mobilen :)
 
Jeg liker tatoveringer jeg. Men hver sin smak.Mange tatoveringer jeg synes er grusomme, både valg og utførelse.
Den på bildet synes jeg ikke var særlig fin igrunn. Tror ikke jeg tatoverer navnet til datteren min på kroppen, men man skal aldri si aldri. Men sånn "en blomst" eller noe lignende-opplegg for hvert barn synes jeg kan være søtt. :)
 
Jeg kan vel ikke annet enn og innrømme at jeg selv har 6 tatoveringer :p
Jeg er veeeeeeeeeeldig opptatt av kvalitet når jeg tar tatto! Og heller opptatt av at man skal ikke tatovere seg etter lommeboken, men etter hjerte. Jeg er nok under den kategorien mange her vil kalle Harry !:p jeg har blandt annet en 50 talls husmor pinup på venstre leggen. Og "livets tre" på høyre leggen, hvor 2 blader faller av, som representerer to nære jeg mistet i den perioden, også har treet utsprungende blomster for oss som er her, og knopper.. Og så står det skrevet i røttene "grip dagen" på arabisk. kan legge ut bilder om noen vil se ;)


Fraaa mobilen <3
 
Jeg kan vel ikke annet enn og innrømme at jeg selv har 6 tatoveringer :p
Jeg er veeeeeeeeeeldig opptatt av kvalitet når jeg tar tatto! Og heller opptatt av at man skal ikke tatovere seg etter lommeboken, men etter hjerte. Jeg er nok under den kategorien mange her vil kalle Harry !:p jeg har blandt annet en 50 talls husmor pinup på venstre leggen. Og "livets tre" på høyre leggen, hvor 2 blader faller av, som representerer to nære jeg mistet i den perioden, også har treet utsprungende blomster for oss som er her, og knopper.. Og så står det skrevet i røttene "grip dagen" på arabisk. kan legge ut bilder om noen vil se ;)


Fraaa mobilen <3

Vil se, vil se, vil se ;)
 
Jeg har tre stk. Ene er kinesiske tegn i nakken, også har jeg navnet mitt på låret :)p ) også har jeg en skikkelig stygg en på leggen som ene kompisen min har tegna. Den var skikkelig impuls, vi tok det hjemme så han tegna og jeg og vennina mi tok på oss selv så vi har like! :p
Jeg skal ta to til, ene for dattera mi som døde og andre for sønnen min men vet ikke helt hvordan de skal være.
Vil ikke ha de kjempe synlig, så tenker kanskje bakpå skulderbladet eller nærme hjertet men har ingen peiling..
 
Jeg har tre stk. Ene er kinesiske tegn i nakken, også har jeg navnet mitt på låret :)p ) også har jeg en skikkelig stygg en på leggen som ene kompisen min har tegna. Den var skikkelig impuls, vi tok det hjemme så han tegna og jeg og vennina mi tok på oss selv så vi har like! :p
Jeg skal ta to til, ene for dattera mi som døde og andre for sønnen min men vet ikke helt hvordan de skal være.
Vil ikke ha de kjempe synlig, så tenker kanskje bakpå skulderbladet eller nærme hjertet men har ingen peiling..
To av de er forresten tatt av vennina mi hjemme i stua uten erfaring at all så dere kan tenke dere at det er ikke superfint og det er som sagt ikke den jeg tok selv heller :p navnet mitt er nokså skakt :p den i nakken er egentlig fin, men den synes så sjelden
 
Back
Topp