Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JEg syns tatoveringer kan være fine, men de må ha en betydning! Er så mange som bare velger noe litt random fordi de har lyst på en tattoo - så er det helt uten mening liksom
Syns den var veldig fin den du har funnet - men osm FruA sier er den litt rotete når den er sånn bølgete/kursiv.. Kanskje du kan få personen som skal lage tatooen til å tilpasse den til å skrive den litt annerledes, med samme tekst - så blir den spesialtilpasset til deg også?
Eg har ingenting i mot tatto
Men eg e litt der at den bør ha ei betydning, altså barnets navn er jo noe som har betydning for deg
Fødselsdatoen e eg ikkje nåkka før, men den like eg ikkje på sånne barnevogn skilt heller!
Eg har ei lita på handa og den burde liksom "alle" legge merke tel, men den e liksom en del av meg så mange som spør kor eg har tatoveringa hehe
Eg har sjøl løst å ta ei med navnet av ungan på, men gjør det ikkje før eg har fått nr 3 no og før eg har 100% bestemt meg før kor eg ska ha den, ska ikkje være 99% sikker, men 100%!
Og eg ska finne noen eg VEIT gjør en god jobb
(Egentlig har eg bestemt meg, e bærre "redselen" før om det gjør ondt som gjør at eg tenke meg om).....
Men eg e ikkje nåkka før sånn svææære tatoveringe som går over arma og skuldre....
Men "små" med personlig betydning like eg!
Da har du virkelig funnet en som passer deg da Hva er det du har tattovert? Bilde ?
Er det baby nr. 3 dere venter på nå ? Jeg husker jeg ikke syns det var så vondt når jeg tok min på innsiden av ankelen
Skal du ha navnene "sammensveiset" på en måte? Hvor tenker du å ha de?
Her e mi tatovering, det står for modighet.....
Tatt etter ei ulykka kor eg blei ganske skada og "stengte" meg inne..... Så denna e et tatt som et bevis før meg sjøl at eg kan vest eg vil og at det e kun eg som står i veien før meg sjøl me ikkje å være modig nåkk....
Vis vedlegget 30724
Ja vi vente nr 3 no, vil at navnene ska være i ei helhet ja, men ikkje sammensveiset i en blomst/rose liksom (vest du skjønne kordan eg meine det) før den skal ikkje være for svær, det er navnene som skal synes liksom.....
Eg vil aller helst ha den på underarmen, på venstre arm nærmest hjerte.... Eg veit det e mange som har der ja, men eg tar tatto'en for min egen del så byr meg liksom ikkje om alle andre.....
Jeg kan vel ikke annet enn og innrømme at jeg selv har 6 tatoveringer
Jeg er veeeeeeeeeeldig opptatt av kvalitet når jeg tar tatto! Og heller opptatt av at man skal ikke tatovere seg etter lommeboken, men etter hjerte. Jeg er nok under den kategorien mange her vil kalle Harry ! jeg har blandt annet en 50 talls husmor pinup på venstre leggen. Og "livets tre" på høyre leggen, hvor 2 blader faller av, som representerer to nære jeg mistet i den perioden, også har treet utsprungende blomster for oss som er her, og knopper.. Og så står det skrevet i røttene "grip dagen" på arabisk. kan legge ut bilder om noen vil se
Fraaa mobilen <3
To av de er forresten tatt av vennina mi hjemme i stua uten erfaring at all så dere kan tenke dere at det er ikke superfint og det er som sagt ikke den jeg tok selv heller navnet mitt er nokså skakt den i nakken er egentlig fin, men den synes så sjeldenJeg har tre stk. Ene er kinesiske tegn i nakken, også har jeg navnet mitt på låret p ) også har jeg en skikkelig stygg en på leggen som ene kompisen min har tegna. Den var skikkelig impuls, vi tok det hjemme så han tegna og jeg og vennina mi tok på oss selv så vi har like!
Jeg skal ta to til, ene for dattera mi som døde og andre for sønnen min men vet ikke helt hvordan de skal være.
Vil ikke ha de kjempe synlig, så tenker kanskje bakpå skulderbladet eller nærme hjertet men har ingen peiling..
Vil se, vil se, vil se