Tar ut spiral i morgen!dere som har hatt spiral, hvor lang tid tok det før mensen var tilbake?

Ahaa, hu sa faktisk idag at jeg nett hadde hatt eggløsning, så venter mensen om 10-12 dager ish :)
Hva gjore dere det tre mnd uten prevensjon og heller ikke prøving? Altsåå kondom eller bare unngå sex rundt eggløsning?
Det ble personlig spm, trenger selvsagt ikke svare :laughing002

Så dumt med MA, håper det klaffer snart igjen:Heartred
Vi bruker kondom inntil videre, men det er jo ikke det samme som hud mot hud, kjenner jo ingenting nesten :dead:

Jeg hadde spiral inne i nesten 2 år etter andre fødsel i 2020. Tok ut spiralen i mai 2022, fikk eggløsning ca 4,5 uke senere og mensen to uker etter der igjen i juli. Prøvde ikke den første syklusen og var uforsiktige andre syklusen. Men fra tredje syklus begynte vi å prøve «skikkelig»

Ble gravid på syklus 6 etter uttak, hadde eggløsning i slutten av november. Er i uke 23 nå :love7

Med de to første barna ble vi gravide på første forsøk, så var veldig utålmodige denne gangen her :p

Jeg ser jo at det er eggløsningsdag/eggløsningsuke her!
Så håper gynekologen kan sende sms i dag om at alt er ok.

Har tatt prøver som hun ville jeg skulle få svar på før vi prøver så håååååper alt er ok og hååååååper sms kommer i dag. Var ikke klart på mandag :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :smiley-angelic001

Jeg fikk en blødning to dager etter spiralen ble tatt ut. Så gikk det 54 dager til neste mens. Og så satt spiren ❤️

Jeg tok ut hormonspiral i sept, fikk mensen 3 dager senere og eggløsning kom som normalt, så syklusen var tilbake til normalen og helt stabilt med en gang:joyful:

Back
Topp