Tar du mye smertestillende?

Ja, fast hver dag. Paracet og pinex forte er det mildeste jeg tar
 
Nei, jeg passer litt på det der, men er jeg alene med barna så har jeg litt lavere terskel for å ta slik at jeg overlever dagen :p
 
Veldig sjelden.. kanskje et par ganger i året om jeg har feber.
 
I perioder alt for mye, men som flere her er alternativet å ikke fungere i hverdagen og det er ikke noe alternativ... Får oppfølging pga. lever, så fått forbud mot paracet så langt det går...
 
Nei, jeg tar ikke hvis jeg kan unngå det. Brukes ibux ved veldig kraftige bihulebetennelser, ellers ekstremt sjelden.
 
Varierer veldig. Har kronisk hodepine pga nakkeskade, men den daglige hodepinen har jeg blitt vant til, så sjeldent jeg tar noe for den. Tar paracet/ibux eller paralgin forte hvis det bygger seg opp for å prøve å stoppe og ta toppene av de verste "anfallene" som kommer inne i mellom. Men prøver i det lengste å la være.
 
Nei, bruker veldig lite smertestillende.
 
Snakker om sola så måtte jeg ta paracet idag :p ærlig talt, skal det kunne være mulig å dundre bakluka på bilen i hodet på seg selv når man skal lukke? :nailbiting::hilarious:
For å holde ut resten av dagen med ungene, så fant jeg ut at jeg burde ta :happy:
 
Tar smertestillende svært sjelden, men nå har jeg da heller ingen grunn for å ta det heller.
 
Litt for ofte at jeg tar Paracet med koffein hvis natten har vært tung
 
Med dårlig rygg, dårlig bekken og dårlig hode er jeg dessverre nødt til det, men prøver å ta minst mulig siden jeg er livredd medikament hodepine
 
Nei, ikke mye, men når fet er nødvendig. Etter to svangerskap har jeg gått fra å ikke kjenne eggløsning til å ha skikkelig vondt. Type at jeg ikke kan gå fort slik at det hemmer meg på jobb. Da tar jeg noe, kan ikke være hjemme fra jobb pga el :p
 
Nja. Tar når det er nødvendig, men ikke for småting som jeg kan sove fra meg for eksempel. Har jeg sterk hodepine på morgenen så tar jeg smertestillende, får jeg det på kvelden etter lillegutt har lagt seg så legger jeg meg tidlig, går som regel bort når man sover :p
 
Nja. Tar når det er nødvendig, men ikke for småting som jeg kan sove fra meg for eksempel. Har jeg sterk hodepine på morgenen så tar jeg smertestillende, får jeg det på kvelden etter lillegutt har lagt seg så legger jeg meg tidlig, går som regel bort når man sover :p
Jeg prøver som regel å sove det bort, men jeg har en tendens at hvis jeg sovner med hodepine, så våkner jeg med hodepine :dead:
 
Prøver å ta så lite som mulig, lever med kroniske smerter som til tider er skikkelig ille og da tar jeg Paracet med litt koffein. Da funker det bedre. Men siden det sjeldent funker på moderate smerter, men letter litt på det verste, så blir det kun når det er som verst. Har tidligere gått fast på tramagetic og sånt, men sluttet på det da jeg begynte å prøve.
 
Back
Topp