Tar dere vitaminer?

Kjøpte sånn gravid-pakke med 4 tabletter en skal ta om dagen. Den skal visst dekke alle behov :)

Begynte å ta den litt før jeg ble gravid og tok en blodprøve hos legen et par måneder etterpå. Da viste det seg at alle verdiene på testen var innenfor normale områder. Så det var jo bra :)

Tar folsyre og omega 3 de dagene jeg kjenner jeg ikke kommer til å kaste de opp rett etterpå

Tar folsyre, d-vitamin og burde begynne på kalsium og magnesium. Tar blodprøver for vitaminstatus ganske så følger resultatene av det..

Dere som tar d vitamin har dere fått påvist mangel? Er kun b og C vitamin som er vannløselige ( altså man tisser ut overskuddet) man skal ikke ta det om ikke man har klarsignal fra legen. Samme med jern

Bruker gravidvitaminer som jeg kjøpte i Sverige, også bruker jeg omega-3 og d-vit

Tar folsyre, kelp (jod) og selen. Har tatt omega-3 også, men er tom og har ikke fått kjøpt mer. D-vitamin tar jeg 1 gang i uka. Har bestilt noen som er supersterke på iHerb, så legen mente det holdt med èn i uka.

Folsyre og D-vitamin. Klarer ikke svelge tran eller omega-3 kapsler uten at de kommer opp igjen [emoji85]

Folsyre, D-vitamin og kalsium etter anbefaling fra jordmor. Også jerntablett.. [emoji4]

Back
Topp