Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig med tur Har regnet med at fastlegekontoret kan ta blodprøven?Vi skal reise. Har ingen som kan ta blodprøven. Men blir helgetur
Er ikke så lett å få time hos fl her.Hyggelig med tur Har regnet med at fastlegekontoret kan ta blodprøven?
Hyggelig med tur Har regnet med at fastlegekontoret kan ta blodprøven?
Takk for svar Er det ikke bare en vanlig blodprøve? Hmm, da må jeg undersøke litt!Sniker fra September. Det regna jeg og med, men både fastlegen og jordmor sa nei da de sa de ikke var godkjent for å ta niptprøver... Ble tipsa av jordmor om å ta kontakt med en privat klinikk med godkjenning og spørre. De sa ja mot at jeg tok en ultralyd hos dem samme dag
I mitt tilfelle ble det hos Freyjaklinikken.
Men har hørt om flere hvor fastlegen har gjort det altså. Men greit å undersøke litt så du rekker å finne alternativer
Blodprøvdn er vanlig men Panorama gir svar på ting som er ulovlig å undersøke i Norge.Takk for svar Er det ikke bare en vanlig blodprøve? Hmm, da må jeg undersøke litt!
Jo, er en helt enkel blodprøve men jordmor og fastlege henviste til helsedirektoratet og sa de ikke var godkjent. Så det var uavhengig av hvilken nipttest jeg skulle ta.Takk for svar Er det ikke bare en vanlig blodprøve? Hmm, da må jeg undersøke litt!