Ja, det er med en slags spesialpose man skal legge de iTakk for utfyllende svar ! Hold blodprøver seg så lenge i frakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er med en slags spesialpose man skal legge de iTakk for utfyllende svar ! Hold blodprøver seg så lenge i frakt?
Ja, det var ganske grusomt.Takk for at du deler Det må ha vært helt hjerteskjærende…
Hvordan vet man om man har økt risiko?
Det vil jo alltid være en viss risiko - og dere klarte jo være blant 0,02%, som du skriver… men mht valg av NIPT/ikke så handler det vel om hvilken risiko man kan leve med. Hele livet er jo sjansespill…
NIPT er kun vanlig blodprøve og mer presis.Skal ikke ta. Tok KUB i forrige svangerskap og får nok det igjen denne gangen også. Jeg vet ikke forskjellen, men den sjekker også for de samme trisomiene
Tror ikke de bruker KUB lenger etter at NIPT ble innført siden NIPT er så mye mer presis, som hun over skriver. Begge er blodprøve og ultralyd, men NIPT er mer nøyaktigSkal ikke ta. Tok KUB i forrige svangerskap og får nok det igjen denne gangen også. Jeg vet ikke forskjellen, men den sjekker også for de samme trisomiene
Jeg kommer helt klart til å ta Nipt. Men er snart 39. Har ikke tenkt på det tidligere svangerskap.
Vi har booket utvidet Panorama i DK. Vokste opp med søster med kromosomavvik. Elsker søsteren min men ønsker å unngå barn med avvik hvis mulig.Tar dere privat fra DK, eller den offentlige i Norge?
Får dere kit hjem, eller reiser dere ned? Vi har bestilt hjemVi har booket utvidet Panorama i DK. Vokste opp med søster med kromosomavvik. Elsker søsteren min men ønsker å unngå barn med avvik hvis mulig.
Vi skal reise. Har ingen som kan ta blodprøven. Men blir helgeturFår dere kit hjem, eller reiser dere ned? Vi har bestilt hjem