M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud kanskje jeg er hormontroll men kan moderatorer og forumansvarlige la være å poste rare spørsmål her inne? Dette er en termingruppa. Dere er her for å sørge for at ingen skriver dritt eller når folk trenger hjelp men la være å spørre virkelig unyttige ting!
Dette kaller jeg spam altså!
Herregud kanskje jeg er hormontroll men kan moderatorer og forumansvarlige la være å poste rare spørsmål her inne? Dette er en termingruppa. Dere er her for å sørge for at ingen skriver dritt eller når folk trenger hjelp men la være å spørre virkelig unyttige ting!
Jeg lager også julekortSkulle ta bilde av lille frøkna med nisselue. Men hun har fått det for seg å kaste alt bak ryggen, derav også nisseluen. Hun sitter iallefall i kjole på bildet
![]()
Hva er egentlig det??? Hun er 11 mnd nå, og absolutt ALT skal bak ryggen. For å så plukkes opp, for å så hives bak igjen.. Veldig behagelig lek for en trøtt og sliten mamma da ha ha.en slik periode hadde jenta mi også![]()
Hva er egentlig det??? Hun er 11 mnd nå, og absolutt ALT skal bak ryggen. For å så plukkes opp, for å så hives bak igjen.. Veldig behagelig lek for en trøtt og sliten mamma da ha ha.