M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud kanskje jeg er hormontroll men kan moderatorer og forumansvarlige la være å poste rare spørsmål her inne? Dette er en termingruppa. Dere er her for å sørge for at ingen skriver dritt eller når folk trenger hjelp men la være å spørre virkelig unyttige ting!
Dette kaller jeg spam altså!
Herregud kanskje jeg er hormontroll men kan moderatorer og forumansvarlige la være å poste rare spørsmål her inne? Dette er en termingruppa. Dere er her for å sørge for at ingen skriver dritt eller når folk trenger hjelp men la være å spørre virkelig unyttige ting!
Jeg lager også julekort Skulle ta bilde av lille frøkna med nisselue. Men hun har fått det for seg å kaste alt bak ryggen, derav også nisseluen. Hun sitter iallefall i kjole på bildet
Hva er egentlig det??? Hun er 11 mnd nå, og absolutt ALT skal bak ryggen. For å så plukkes opp, for å så hives bak igjen.. Veldig behagelig lek for en trøtt og sliten mamma da ha ha.en slik periode hadde jenta mi også
Hva er egentlig det??? Hun er 11 mnd nå, og absolutt ALT skal bak ryggen. For å så plukkes opp, for å så hives bak igjen.. Veldig behagelig lek for en trøtt og sliten mamma da ha ha.
Ehh dette var vel unødvendig svar??? Det er ett helt vanlig spørsmål som jeg el noen andre fint kunne spurt om. Har ingenting med spam og gjøre!!! Og om man er forumansvarlig el moderator. Har det noe å s??Herregud kanskje jeg er hormontroll men kan moderatorer og forumansvarlige la være å poste rare spørsmål her inne? Dette er en termingruppa. Dere er her for å sørge for at ingen skriver dritt eller når folk trenger hjelp men la være å spørre virkelig unyttige ting!