Tar dere julekortbilder?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Herregud kanskje jeg er hormontroll men kan moderatorer og forumansvarlige la være å poste rare spørsmål her inne? Dette er en termingruppa. Dere er her for å sørge for at ingen skriver dritt eller når folk trenger hjelp men la være å spørre virkelig unyttige ting!
Dette kaller jeg spam altså!

Herregud kanskje jeg er hormontroll men kan moderatorer og forumansvarlige la være å poste rare spørsmål her inne? Dette er en termingruppa. Dere er her for å sørge for at ingen skriver dritt eller når folk trenger hjelp men la være å spørre virkelig unyttige ting!

Oi, dette vil jeg kalle litt hormonell ja :p

De lager bare slike poster for å skape litt skravling :)

Last edited:

De har vel like mye rett til å lage tråder og stille spørsmål som oss eller? Synes dette innlegget fra deg var litt strengt, er jo bare å la være og svare på det om man ikke er interessert :)

Jeg lager julekort foresten, for å svare på det egentlige spørsmålet :) tar bilder selv! syns det er koselig jeg :)

Jeg lager også julekort :) Skulle ta bilde av lille frøkna med nisselue. Men hun har fått det for seg å kaste alt bak ryggen, derav også nisseluen. Hun sitter iallefall i kjole på bildet ;)

Jeg lager også julekort :) Skulle ta bilde av lille frøkna med nisselue. Men hun har fått det for seg å kaste alt bak ryggen, derav også nisseluen. Hun sitter iallefall i kjole på bildet ;)

en slik periode hadde jenta mi også :p

en slik periode hadde jenta mi også :p
Hva er egentlig det??? Hun er 11 mnd nå, og absolutt ALT skal bak ryggen. For å så plukkes opp, for å så hives bak igjen.. Veldig behagelig lek for en trøtt og sliten mamma da ha ha.

Hva er egentlig det??? Hun er 11 mnd nå, og absolutt ALT skal bak ryggen. For å så plukkes opp, for å så hives bak igjen.. Veldig behagelig lek for en trøtt og sliten mamma da ha ha.

jeg vet faktisk ikke? men gøy det var det :p

:eek: Ehh dette var vel unødvendig svar??? Det er ett helt vanlig spørsmål som jeg el noen andre fint kunne spurt om. Har ingenting med spam og gjøre!!! Og om man er forumansvarlig el moderator. Har det noe å s??
Ja her tar vi julekort og sender til venner og familie❤️

Back
Topp