Tar dere folat?

Jeg skulle ha begynt med det for lenge siden. Men bedre sent enn aldri håper jeg, så var å kjøpte i dag.
En tablett om dagen?

Om du har kjøpt vanlig folat 0,4 er det en pille om dagen ja.

Jeg har tatt siden november 2012, men slurver noen dager etterhvert. Nå er det full fokus

Også må jeg få i meg omega 3, klarer ikke Tran, det blir piller. Det har glidd ut, jeg får begynne igjen

Jeg har tatt Folat siden slutten på januar :D

Har " glemt" alt man skal og ikke jeg... Enda det kun er 18 mnd siden sist svangerskap... Er nok litt mer "avslappa" denne gang, men skjønner at jeg må skjerpe meg! Har tatt folat siden testen lyste positivt da... Skulle sikkert begynt for lenge siden! Til mitt forsvar så hadde jeg planer på å begynne nå uansett, og hadde trodd det tok lenger tid å bli gravid... Traff på første pp:D

Oppdatert med en link, dog ikke den jeg tenkte meg, for den offisielle folat-anbefalingssiden fra staten fant jeg ikke igjen

Ja tatt omtrent hver dag siden september :) nå er det multivitaminer, omega 3, D-vit (hadde lavt nivå) og fortsetter med folat boksen min :)

Det har jeg ikke klart å finne dokumentert, utover en artikkel på klikk eller noe sånn. Staten sier fortsatt 0,4

Jeg visste ikke før i dag jeg var preggis , må kjøpe på apoteket i morgen

Jeg må stå opp igjen, for jeg glemte det.

Tror vi må holde denne tråden øverst. Jeg kommer på at jeg må ta det når jeg ser denne tråden. Har ikke fått noe fast rutine på det enda. Men takket Være at jeg ser denne hver dag, så husker jeg det.

Tror vi må holde denne tråden øverst. Jeg kommer på at jeg må ta det når jeg ser denne tråden. Har ikke fått noe fast rutine på det enda. Men takket Være at jeg ser denne hver dag, så husker jeg det.
Det var takket være denne jeg kom på det i går.

Vi bør ha denne, og en om å huske å knipe, som vi minnet hverandre på det, med

Hvor lenge uti sv skapet skal man ta d egentlig :)?
Jeg har tatt folat siden januar :)

Hvor lenge uti sv skapet skal man ta d egentlig :)?
Jeg har tatt folat siden januar :)
Første trimester, etter 12+0 kan du slutte med ekstra tilskudd, etter de anbefalingene som var da jeg fikk mine to i alle fall.

0,4 som prøver og i første trimester 0,2 resten av livet

Back
Topp