TANTE greit! (oppdatert)

Greit!

Gift med forumet
Noen som har fått med seg at jeg skal bli tante?
Nå er min lillebror og dama på sykehuset, så ting skjer (men saaakte [8|]) [:)] Spørs om jeg får sove i natt [;)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. SÅ SPENNENDE!!!!!!!!!

Selvsagt visste jeg du skulle bli tante. ORDENTLIG TANTE![:D]

ORIGINAL: Glad70

Stemmer [;)][:D]

Ja, tror du nevnte det i våres en gang!!![8|]
Så spennende da!!![:)]
Håper alt går bra!

Så spennende! Kjekt å være tante! [:D]

ORIGINAL: Ida&Linn

Så spennende! Kjekt å være tante! [:D]

Kjempespennende![:D]

Er lillebabyen kommet? Kan jeg gratulere deg som ordentlig tante?[:D]

samme her... TANTE GREIT[:D]

Fortsatt ikke blitt tante [8|]
Synes synd på den vordende mor nå - har hatt rier i i snart 29 timer [&:] Det har gått i lystgss, morfinsprøyte, akupunktur, epidural og romstering nedentil. De tok vannet for et par timer siden, for å se om det hjelper på. Åpning på bare 3-4cm [8|] Det ser ut til at det blir keisersnitt. Skjønner ikke hvorfor de på sykehuset venter i det aller lengste før de bestemmer - ja, det blir keisersnitt [>:] Dama er nå dønn sliten og trøtt [&o] 

Stakkars[&o]

Jeg skjønner helller ikke hvorfor de drøyer det så lenge. Jeg ser for meg at det er lettere å få depresjon om man er så sliten etter en fødsel. Håper alt står bra til med både mor og far[:)]

Da er jenta født - kl.13.08.
Vitale mål: 3910gram og 52cm!
Navnet er ikke bekreftet enda, for mammaen sover fortsatt (full narkose). Det ble ei keiserinne [;)] Etter over 32 timer med rier [&:] Men alt står visst bra til med alle tre. Jeg har fått bilde og videosnutt per mms. Så gossin atte [:)] I følge min mor så ligner hun på Pauline - helt genialt (synes nå jeg) [:D]

Hilsen TANTE greit!

Grattis Tante GREIT!!!

håper det går fint med begge[:)]

ORIGINAL: Ihne

Åh, gratulerer så masse!!!!!![:)]

Takk takk - så stolt [;)]

ORIGINAL: pupple

Grattis Tante GREIT!!!

håper det går fint med begge[:)]

Takk takk [:)]
Blir visit i dag eller i morra [;)]

Gratulerer med ei lita niese tante Greit!

Synd de ventet så lenge før det ble bestemt keisersnitt. Håper ikke moren sitter igjen med bare vonde minner fra fødselen.

ORIGINAL: Elewyn

Gratulerer med ei lita niese tante Greit!

Synd de ventet så lenge før det ble bestemt keisersnitt. Håper ikke moren sitter igjen med bare vonde minner fra fødselen.

Tusen takk [:)]
Jeg skal på visit i morra, siden den nybakte mammaen ikke skulle ha besøk idag. Streng beskjed fra sykehuset. Såååå sliten [&:] Jeg er spent på å få høre "historia" hennes.

Gratulerer så masse som TANTE GREIT![:D][:D][:D]

Godt alt gikk bra med dem. Vet du hvorfor det ble narkose, siden hun tydeligvis allerede hadde epidural?

Ser du er pålogget nå, er det noe nytt fra sykhuset?[8|]

Godt alt gikk bra med dem. Vet du hvorfor det ble narkose, siden hun tydeligvis allerede hadde epidural?

Takker så mye [:D]
Jeg vet ikke hvorfor hun fikk full narkose, men det skal jeg finne ut av [;)] Brodern er på vei hjem fra sykehuset nå, og han stikker ratt innom her. Ellers så skal jeg få rede på det i løpet av morradagen av mammaen selv.
Men det jeg vet er at hun ikke tålte morfinsprøyta - fikk utslett. Så slik som jeg har skjønt det så var "blandingen" i epiduralen litt anderledes, siden hun ikke tålte morfinen. Kanskje ligger svaret der?! [8|]

OK. Aner ikke hva de putter i epiduralen jeg (men trodde ikke det var morfin?), men mulig den etter "justering" ikke ble bra nok for en operasjon? Det er jo litt dumt hvis man kjenner veldig mye når de skjærer og syr liksom...

Da venter vi på oppdatering![:D]

ORIGINAL: Greit!

Takker så mye [:D]
Jeg vet ikke hvorfor hun fikk full narkose, men det skal jeg finne ut av [;)] Brodern er på vei hjem fra sykehuset nå, og han stikker ratt innom her. Ellers så skal jeg få rede på det i løpet av morradagen av mammaen selv.
Men det jeg vet er at hun ikke tålte morfinsprøyta - fikk utslett. Så slik som jeg har skjønt det så var "blandingen" i epiduralen litt anderledes, siden hun ikke tålte morfinen. Kanskje ligger svaret der?! [8|]

kommer og an på åssen de setter epiduralen om man er helt lamma, eller kan opp og gå. kan man opp å gå er den vel ikke god nok for ks[:-]
ville tippe selv at ikke det er bare å "bytte rundt" heller så seint i fødselen.
og det blir vel alltid et "haste-ks" når mor har rier og mye åpning[:-][:-]

nå spekulerer jeg litt her[:D] noen som vet??? blir spennende å høre GREIT (skulle tro vi kjente dama her.. for jeg er kjempespent på å høre[:D][:D])

Back
Topp