Tannverk!!!

Lush

Forelsket i forumet
Vet dere hvordan det er å dra til tannlegen når man er gravid?
Har så vondt i den ene jekslen at jeg får vondt i øret.

Uff da. Tannverk er ikke godt :-/
Tror det går greit å gå til tannlegen, men husk å innformere om at du er gravid.
Er litt usikker på hvordan det er iforhold til å ta røntgen?
Alle tannleger har vel også gått vekk ifra å fylle hull med amalgan, så det er jo bra :-)

Du får ta en telefon ned til tannlegen din og høre om hva du kan gjøre. De har helt sikkert vært borti den situasjonen før :-)

går heilt fint å gå tel tannlægen, men der e ting dæm ikkje gjør, som trekking å "operasjona"... der e delte meininge på d me røntgen, men du skal bære sei du e gravid, så veit dæm kordan dæm ska gjøre d ;)
hilsen mæ, me tannværk fra visdomstennern, nåkka vi ikkje får gjort no me før æ har født ;) *jippi*

Det hørtes ikke deilig ut :( Stakkar deg!

Bare å ringe og fortelle at du er gravid slik at de kan fortelle hva de kan gjøre med tannverket ditt :)

God bedring! :)

Tror jeg må ringe legen når de åpner kl 8 ja.
Våkna for en halvtime siden av jeg lukka munnen i søvne og tanna kom borti tanna under.
Tror aldri jeg har hatt så tannverk.

emoticon

Au, det høres ikke godt ut.... God bedring med tannen din!

Auuu, det hørtes djevelsk vondt ut :(
Fikk du snakket med dem nå? Hva skjer?

Igjen, masse god bedring!

Åh!
Da har jeg vært hos tannlegen, en av røttene i tanna hadde dødd, og det hadde begynt å gå betennelse i kjevebenet.
Kjenner at det er bedre allerede.

Lush skrev:
Åh!
Da har jeg vært hos tannlegen, en av røttene i tanna hadde dødd, og det hadde begynt å gå betennelse i kjevebenet.
Kjenner at det er bedre allerede.

Huff, hørtes ikke bra ut med en død rot :/
Håper du blir bedre etter hvert :)

Back
Topp