Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uff da. Tannverk er ikke godt :-/
Tror det går greit å gå til tannlegen, men husk å innformere om at du er gravid.
Er litt usikker på hvordan det er iforhold til å ta røntgen?
Alle tannleger har vel også gått vekk ifra å fylle hull med amalgan, så det er jo bra :-)
Du får ta en telefon ned til tannlegen din og høre om hva du kan gjøre. De har helt sikkert vært borti den situasjonen før :-)
går heilt fint å gå tel tannlægen, men der e ting dæm ikkje gjør, som trekking å "operasjona"... der e delte meininge på d me røntgen, men du skal bære sei du e gravid, så veit dæm kordan dæm ska gjøre d ;)
hilsen mæ, me tannværk fra visdomstennern, nåkka vi ikkje får gjort no me før æ har født ;) *jippi*
Tror jeg må ringe legen når de åpner kl 8 ja.
Våkna for en halvtime siden av jeg lukka munnen i søvne og tanna kom borti tanna under.
Tror aldri jeg har hatt så tannverk.
Åh!
Da har jeg vært hos tannlegen, en av røttene i tanna hadde dødd, og det hadde begynt å gå betennelse i kjevebenet.
Kjenner at det er bedre allerede.
Åh!
Da har jeg vært hos tannlegen, en av røttene i tanna hadde dødd, og det hadde begynt å gå betennelse i kjevebenet.
Kjenner at det er bedre allerede.
Huff, hørtes ikke bra ut med en død rot :/
Håper du blir bedre etter hvert :)