Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å gi fluortablett etterpåJa det tenker jeg også :-/ nå har hun også såpass mange tenner at jeg føler det er viktigere med en god tannpuss også. Uffalt er en utfordring allerede... Så det blir jo spennende.
Her er det seriøst umulig å pusse tennene henneshun nekter totalt! Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig... Tvinge henne eller ikke...
Her er det seriøst umulig å pusse tennene henneshun nekter totalt! Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig... Tvinge henne eller ikke...
Jeg får bare prøve mitt besteHer er det et helvete når det kommer nye tenner, da blir det ikke rare pussen.. Ellers har det vært et mareritt siden første tann. Nå går det stort sett greit om han får pusse selv først og at vi pusser etterpå. Tenker deter en grunn til at man mister melketennene![]()
![]()
twinsa er forsåvidt ganske enkel å pusse tennene på. Men hu eldste var helt rabiat, så når sambo ikke var hjemme så måtte jeg faktisk "sitte" oppå hu når jeg pussa. Altså sitte skrevs over magen hennes, slik at føttene mine klemte hendene hennes inntil kroppen og holdt fast hode med ene hånda og pussa med den andre. Var slik i en periode også roa hu seg.Jeg får bare prøve mitt bestemen hun er ganske sta. Vi må være to som gjør det. En som avleder og en som pusser... Ha ha!
Høres ut som noe jeg kanskje må ty tiltwinsa er forsåvidt ganske enkel å pusse tennene på. Men hu eldste var helt rabiat, så når sambo ikke var hjemme så måtte jeg faktisk "sitte" oppå hu når jeg pussa. Altså sitte skrevs over magen hennes, slik at føttene mine klemte hendene hennes inntil kroppen og holdt fast hode med ene hånda og pussa med den andre. Var slik i en periode også roa hu seg.Virka Helt SYYYKT groteskt, men det måtte gjøres.
Kan gjøre det med twinsa å når de er heeelt makk og jeg er alene. Men takk å lov så går det for det meste greit.
![]()
Er i allefall enklere å få pussa da, enn å skal prøve å holde de fast.Høres ut som noe jeg kanskje må ty til![]()
Noen ganger må jeg gjøre noe lignende når jeg skifter bleie på henneEr i allefall enklere å få pussa da, enn å skal prøve å holde de fast.![]()
Det er nettopp det. Heldigvis går det fort. Her må jeg jo nesten gjøre det samme når jeg skal pusse nesa på N. Nesa hans er Hellig. INGEN for lov å røre den. Og nå er han jo så forkjøla at nesa nesten er tettpakka, men ikke F om vi får lov å rense den. Puh..Noen ganger må jeg gjøre noe lignende når jeg skifter bleie på hennehater å buke tvang. Men noen ganger har man ikke noe valg
![]()
Samme her og. Nesa er veldig hellig. Må alltid holde henne fastDet er nettopp det. Heldigvis går det fort. Her må jeg jo nesten gjøre det samme når jeg skal pusse nesa på N. Nesa hans er Hellig. INGEN for lov å røre den. Og nå er han jo så forkjøla at nesa nesten er tettpakka, men ikke F om vi får lov å rense den. Puh..![]()
Skjønner ikke det der altså.Samme her og. Nesa er veldig hellig. Må alltid holde henne fast![]()
Viser bare hvor stor forskjell det er på barnSkjønner ikke det der altså.Y sitter helt i ro når jeg tørker nesa. Får t.o.m lov å bruke nesesugeren på henne uten at hu bryr seg noe nevneverdig.
Helt klart.Viser bare hvor stor forskjell det er på barn![]()
Hehe, ja håper hun godtar pussen litt tidligere enn detAng tid så kommer det litt an på antall tenner tenker jeg. Mye mer å pusse på syvåringen enn ettåringen.
Det gir seg nok lenge før 4 år![]()
"Pusser" de tennene selv eller gjør dere det for dem?
Så bra!Hjalp å kjøpe inn fluortabletter!da får hun den etter at vi har pusset ferdig
det likte hun veldig godt.