Tannkrem

Det går fint at hun bruker det, men det er absolutt nødvendig med "folkeopplysning" når folk reklamerer for lureri. Og hun har helt tydelig ikke "lest seg opp," for da hadde hun ikke latt seg lure.
Det er ingen negative kommentarer her, kun fakta. Fakta og følelser har ingenting med hverandre å gjøre.
Det er dine følelser som evt. bestemmer om det er dårlig stemning her. Å kneble andre fordi man ikke liker fakta er dårlig business.

For det første så reklamerer jeg ikke, jeg svarte på et spørsmål om hvilken tannkrem jeg bruker til mini og skrev hvorfor jeg velger å bruke den.
Hva jeg har lest og lært veit du ingenting om. Jeg tar valg om produkter til meg selv om mini ut ifra hva jeg har lært om giftige stoffer i hygieneartikler, og om du velger å bruke dine produkter på bakgrunn av hva du har lest og lært om at "verden er full av kjemikalier uansett" så deg om det. Det er virkelig ikke jeg som blir lurt av å tenke føre var og bruke produkter uten giftige stoffer i ;)
 
Lillegutt og jeg tok oss en tur på senteret i dag, og da gikk jeg innom tannlegen min for å høre hva tannkrem de anbefalte til disse små. Fikk til svar barnetannkrem, og gjerne zendium siden den er uten såpe. Så da ble det zendium 0-5 år som står klar til tennene kommer ;)
Den bruker vi å:)
 
Back
Topp