Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Strimmelpinne Glad i forumet

Sønnen har mistet sin første tann og tannfeen kommer på besøk i natt. Så nå sitter jeg og mannen å diskuterer her. Jeg mener at tannfeen fjerner tanna og legger pengene i glasset. Mannen derimot mener at både tanna og pengene skal ligge i glasset. Hva er vanlig? Trodde feen byttet tanna inn i penger. Alt man lurer på en fredagskveld... :joyful:

2. Caritas Gift med forumet Septemberlykke 2015

Tannfeen tar med seg tanna selvfølgelig. :D

3. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Tannfeen tar tanna og legger igjen penger for "gaven" sin.

4. Cosacita Forumet er livet

Tannfeen tar med tannen. ;)

5. FrøkenH Juni12s motiverende VIP

Tannfeen tar med tanna og legger igjen en penge:D

6. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Her tok tannfeen med tanna, men man gjør som man selv vil ;)

7. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Tanna var alltid borte og byttet ut med en penge da jeg var barn (helt til vi fant tennene innerst i et skap i alle fall haha :p ).

8. Strimmelpinne Glad i forumet

Godt å få det avklart. Hehe... Da er tanna forsvunnet og pengene på plass. Han finner den nok inni kjøkkenskapet om noen år :p

• Liker Liker x 3
  9. Parmadilien April 2013's alvemamma ♥♥♥ VIP

Selcfølgelig tar feen med seg tanna... Pengene er jo "betaling" for tanna!!

10. Io Flørter med forumet

• Liker Liker x 2
  11. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017

Da jeg var liten kom det mer og mer penger (50-øringer og 1-kroner da, altså..), og når tannen var borte - så var det "ferdig". Jeg trodde lenge at tennene sakte ble omgjort til penger når de kom i vann, jeg :p

Men VÅR tannfe fjerner tanna, og legger igjen betaling :)

12. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Han her tror ikke på tannfeen, han så bare på oss med et blikk som sa: "tullinger, det der får dere meg ikke til å tro på" :p

Så her samler han på tennene i en sånn sølveske han fikk til navnefesten sin, og så får han penger likevel ;-)

13. Nusse84 Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum

Tanna blir fjernet.. Mamma tok vare på tennene i slik liten boks. Broren min som er 6 år yngre fant tennene mine i skapet han også og prøvde å gjøre seg rik på de i et cola glass eller noe, det var ikke heldig:p

• Liker Liker x 1
  14. Kengu Forumet er livet VIP

Tanna blir fjernet :)

15. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider Junibarna 2015 VIP

Tannfeen har alltid latt tanna ligge igjen sammen med pengene hos meg. Med mine barn kommer jeg nok til å la tanna bli byttet inn i penger, har skjønt at det er mest vanlig, men mest fordi jeg syns det er så ekkelt å ta vare på tenner...

16. Ingenbruker Guest

Tannfeen skal ta med seg tanna... Han/hun har jo et eget "lager" med barnas tenner... :p

17. Lykkeliten Nr 3 Elsker forumet Aprillykke 2016

Heilt enig at Tana bør fjernes.. Men vi lar den ligge.. For og ikkje bråke på rommet på natta. Så slipper pengene bare forsiktig nedi. Kaster tanna etterpå :p

18. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Tannfeen kaster tanna i søpla :p

19. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Tannfeen tar med tanna, men gir den til mamma eller pappa for å spares på :)

20. Sofie. Forumet er livet

Her blir tanna tatt bort og byttet med penger :) Mammaen har fått tennene for å ha i tannkassa/skattekisten vi fikk hos tannlegen.

Del denne siden