Tann

Helliss

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har det kommet frem noen tenner hos deres små?:)
Her har begge nedre fortenner kommet de siste to ukene:)

Helliss

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Så gøy. Ingen tenner her enda, men lille sikler mer enn noen gang og tar alt hun kommer over i munnen, så tror ikke det er lenge til. Men kan ikke kjenne noe. Kom de over natten? Eller kjente du det en stund?
Samme som skjedde her, og beste å spise på er meg, samme om det er hake, kinn, skulder eller noe annet:hilarious:
Jeg så et lite "riskorn" først og etter et par dager var toppen av tannen kommet opp av gommene. Gikk vel 3-4 dager før et nytt riskorn dukket opp ved siden av på onsdag, så nå er det to bittesmå tenner der:)

RebelFlower

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Smånissene 2022
Det kommer to tenner nede, men de har ikke poppet ordentlig opp enda☺️

mamlala

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ingen tenner her enda. Hadde en periode i nov/des hvor hun sikla veldig mye så tenkte de kom til å komme men det gikk over. Så nå er det ingen sikling og ingen tenner. Spiser på alt mulig men tror det er en del av å utforske verden.

Helliss

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ingen tenner her enda. Hadde en periode i nov/des hvor hun sikla veldig mye så tenkte de kom til å komme men det gikk over. Så nå er det ingen sikling og ingen tenner. Spiser på alt mulig men tror det er en del av å utforske verden.
Er nok en del av utforskningen ja:) hos oss begynte han å gnikke ting mot gummene i tillegg til å spise på dem, slik som tuten på vannflaska og biteleker :wacky:

jentemamma_aug20

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Hadde mye sikling og tygging en periode, så trodde de var på vei, men ingenting enda...

jentemamma_aug20

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
I dag kunne vi skimte første tann bryte igjennom. :D
Når skal man begynne å pusse de? Nå, når vi begynner å skimte de, eller når de er helt fremme? :confused004

Helliss

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I dag kunne vi skimte første tann bryte igjennom. :D
Når skal man begynne å pusse de? Nå, når vi begynner å skimte de, eller når de er helt fremme? :confused004
Hurra:joyful: jeg var litt usikker selv, de sier jo at man skal pusse fra første tann men alt er jo relativt der:hilarious:
Jeg ga mini tannkost for å bite på og utforske når jeg oppdaget det første riskornet, og så pussa vi med bittelitt tannkrem når den var kommet litt opp av gommene:)

Mamma til G

Betatt av forumet
VIP
Åj! Her har hin fått 8 tenner, og ser ut som nr. 9 er i gang! Hun fikk de første tennene når hun var 3mnd da, så har pusset tenner siden da

jentemamma_aug20

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Hurra:joyful: jeg var litt usikker selv, de sier jo at man skal pusse fra første tann men alt er jo relativt der:hilarious:
Jeg ga mini tannkost for å bite på og utforske når jeg oppdaget det første riskornet, og så pussa vi med bittelitt tannkrem når den var kommet litt opp av gommene:)

Hehe, ikke sant! Når kan det egentlig kalles en tann? :hilarious: Spurte på helsestasjonen da vi var der forrige dagen, og fikk tips om at var lurt å begynne å pusse/la de bli vant med tannbørsten fra første riskorn!

Helliss

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hehe, ikke sant! Når kan det egentlig kalles en tann? :hilarious: Spurte på helsestasjonen da vi var der forrige dagen, og fikk tips om at var lurt å begynne å pusse/la de bli vant med tannbørsten fra første riskorn!
Da har jeg gjort sånn ca rett da:p fikk jo med et helt A4 ark om tannpuss på en kontroll, de kunne inkludert typ "fra første riskorn" i steden for tann:hilarious:

Helliss

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Åj! Her har hin fått 8 tenner, og ser ut som nr. 9 er i gang! Hun fikk de første tennene når hun var 3mnd da, så har pusset tenner siden da
Oi, tidlig ute:) håper min og får litt flere snart, fikk to stk for to måneder siden og så ble det stopp:hilarious:

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Her er det ikke kommet noen tenner hos tvillingene. Men har latt de tygge på tannkost på stellebordet innimellom slik at de skal bli vant med den

jentemamma_aug20

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Da har jeg gjort sånn ca rett da:p fikk jo med et helt A4 ark om tannpuss på en kontroll, de kunne inkludert typ "fra første riskorn" i steden for tann:hilarious:

Ja, presisering hadde vært fint! :hilarious: Men når vi først har finni ut at vi også skal pusse riskorn; skal vi bruke tannkrem?? I såfall hvor mye?? :confused::hilarious:

Helliss

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ja, presisering hadde vært fint! :hilarious: Men når vi først har finni ut at vi også skal pusse riskorn; skal vi bruke tannkrem?? I såfall hvor mye?? :confused::hilarious:
Jeg har tatt vann på tannkosten og så tatt den så vidt borti tannkremen sånn at det er bittelitt tannkrem på kosten:hilarious:

Topp