Tann :-o

Wow, går det så fort? :eek:
Her har vi enda ikke fått noen igjennom.. Håper det kommer snart :p
vet ikke hva som er vanlig jeg, eller hvordan det blir med de andre tennene, men de to hun har nå om bare bokstavelig talt over natta :p

Lurer på om det ikke er tenner på vei her nå. For lille har hatt feber og veldig løs mage :) ifølge mamma så skal vist det være tegn på at tennene er på vei ut :)
Flere som har opplevd det samme?

Her er det også tenner på vei ... Sutrer, mammadalt deluxe og løs mage ... Syns jeg ser et glimt av en tann under tannkjøttet :P

Her er det også tenner på vei ... Sutrer, mammadalt deluxe og løs mage ... Syns jeg ser et glimt av en tann under tannkjøttet :P
Mammadalt her også :p herregud jeg har hatt 3 bæsjebleier bare på en dag :o er jo vant med 1 :p

Men din har ikke hatt feber?

Mammadalt her også :p herregud jeg har hatt 3 bæsjebleier bare på en dag :eek: er jo vant med 1 :p

Feber er ikke ensbetydende med tenner. Det sies at det er feil at de får feber når det kommer tenner, men omvendt. Altså at det ofte kommer tenner med feber ☺ her merket vi ingenting annet enn myyyyye slev med de to første

Mammadalt her også :p herregud jeg har hatt 3 bæsjebleier bare på en dag :o er jo vant med 1 :p

Mammadalt greiene her tar på forstanden til tider kjenner jeg :P får aldri noe "pause" siden han griner med alle andre :P her er det mellom 1-2 bæsjebleier mer enn normalen :P
Min hadde feber for 3 uker siden som varte i 3 dager ... Var på legevakten med han men de fant ingen tegn på noe galt utenom feberen :P

I dag har det plutselig brutt frem her og. Kjente ingenting i formiddag, men nå i kveld var det jaggu meg noe skarpt nede:o

Mini har sutrer i flere dager, og sikler som bare det. I dag ser jeg det er brutt igjennom en tann nede :O

Hvor lang tid tar det til den er helt oppe sånn ca? Et par dager? Uker? Måneder? Er en strek nede nå.. Så bare kanten så er igjennom.

Mini har sutrer i flere dager, og sikler som bare det. I dag ser jeg det er brutt igjennom en tann nede :O

Hvor lang tid tar det til den er helt oppe sånn ca? Et par dager? Uker? Måneder? Er en strek nede nå.. Så bare kanten så er igjennom.

Min fikk første tann 29/11, tror den snart helt oppe. Men tror der kun er vondt/plagsomt idet de bryter igjennom, og ikke resten av perioden:-)

Det kan ta lang tid for tannen er helt oppe, men det er bare vondt og ubehagelig for de når de skal bryte igjennom :-)
Her holder mi på med tann nr 4 og 2 av det er kommet igjennom mens den ene snart er helt igjennom mens den siste holder på å gnage seg igjennom, jeg kan se tannen rett på innsiden av tannkjøttet :-)
Men den første tannen hun fikk kom for rett over en mnd siden å er ikke helt oppe enda :-)

Det kan ta lang tid for tannen er helt oppe, men det er bare vondt og ubehagelig for de når de skal bryte igjennom :)
Her holder mi på med tann nr 4 og 2 av det er kommet igjennom mens den ene snart er helt igjennom mens den siste holder på å gnage seg igjennom, jeg kan se tannen rett på innsiden av tannkjøttet :)
Men den første tannen hun fikk kom for rett over en mnd siden å er ikke helt oppe enda :)
oi. Da har hun fått mange på kort tid :O Her fikk hun de to første samtidig. De fikk hun for litt over 1.5 mnd siden. vi merket absolutt ingenting før begge plutselig var der :P hun har begynt å sikle noe voldsomt igjen, men ser ingen tegn til at de neste skal komme.. men hvem vet.. kanskje de også plutselig er der :P

oi. Da har hun fått mange på kort tid :O Her fikk hun de to første samtidig. De fikk hun for litt over 1.5 mnd siden. vi merket absolutt ingenting før begge plutselig var der :P hun har begynt å sikle noe voldsomt igjen, men ser ingen tegn til at de neste skal komme.. men hvem vet.. kanskje de også plutselig er der :P
Eldste min var også tidlig ute med tennene, han var som din plutselig var det ny tenner der :-P hehe
Med hun minste nå så følger det med våken netter for hver tann som har kommet :-/
Så noen merker ikke tennene men andre kan slite masse med de, er så forskjellig fra unge til unge :-)

Back
Topp