Tann :-o

Samme her :) hatt over en uke med skrik og uroligheter. Er tanna som holder på å trenge gjennom. Nå mangler bare resten av den :p kjenner tuppen :)

Her har jenta mi fått ei tann og er nok en til på vei da hun er veldig sutrete og våkner mye og er generelt mye plaget samme som når første tanna kom :-D

Her er det også ekstremt urolig for tiden og klør fælt i gommen! Er stramt der, men ser og kjenner ingenting! Stakkars babyene våre de får aldri fri :P

Har begynt å se en tann nede her også. Det virker heldigvis ikke som det plager ham særlig foreløpig. Han liker å pusse tanna☺

Lillegutt er helt på tuppa, ca to uker nå, og tror det er tenner på gang ja. Han skrike iallefall mer enn vanlig og jeg syns det buler i gommen. Håper det bryter gjennom snart ...

Her har lillegutt fått to tenner allerede for 2 uker siden
Hvor gammel er han?:)
Og tok det lang tid fra du så tuppen, til den var helt oppe? Synes det stoppe litt opp her :O

Når han fikk dem var han 4 mnd og 1 uke! Fra jeg så at det var ei tann der så gikk det faktisk bare noen dager. Og så plutselig var tann nr 2 noen dager etter det igjen:)

Når han fikk dem var han 4 mnd og 1 uke! Fra jeg så at det var ei tann der så gikk det faktisk bare noen dager. Og så plutselig var tann nr 2 noen dager etter det igjen:)
Håper den bryter helt frem nå snart. Hun er så sutrete og sinna så nå vim jeg ha den opp :p

Her fikk hun begge tennene nede samme dag! Vi kjente etter på kvelden dagen før, og da var der ingenting, men formiddagen etter var der to :p hun hadde akkurat bikket 4 mnd ☺ vi merket faktisk ingenting, Uten om at hun siklet helt vanvittig mye. Det begynte hun med før hun var to mnd, men to dager før tennene dukket opp var hele bodyen våt :inpain:

Her har det nå kommet 2 stykker frem :) kom to dager etter den første. Ikke kommet helt opp, men hardt der. Og blødde bittelitt fra tannkjøttet nå nettopp, så den er nok på full fart oppover :)

Jippi to tenner brutt frem Idag!! Håper det betyr roligere dager..
Samme her. Og håper det samme! Igår var endel surking og gråting kjapt. Men mest fordi tanta hennes (min samboers søster) skremte henne så at hun ble utrøstelig.. Hun hørte ikke på meg når jeg sa hun ikke burde ta henne opp fordi hun er veldig skeptisk allerede på nye hun aldri har sett. Deeet ble ikke akkurat hørt på.
Idag ble det litt blod fra tannkjøttet da nummer to brøt frem og ekstremt med gnaging på fingrene sine. Så håper også på roligere dager nå :)

Samme her. Og håper det samme! Igår var endel surking og gråting kjapt. Men mest fordi tanta hennes (min samboers søster) skremte henne så at hun ble utrøstelig.. Hun hørte ikke på meg når jeg sa hun ikke burde ta henne opp fordi hun er veldig skeptisk allerede på nye hun aldri har sett. Deeet ble ikke akkurat hørt på.
Idag ble det litt blod fra tannkjøttet da nummer to brøt frem og ekstremt med gnaging på fingrene sine. Så håper også på roligere dager nå :)

Min og er begynt å bli skeptisk til ukjente eller fjes han ikke ser så ofte ... Ikke gøy med tannfrembrudd når de har så tydelig vondt! Håpe det går bedre med de neste tennene:-)

Her fikk hun begge tennene nede samme dag! Vi kjente etter på kvelden dagen før, og da var der ingenting, men formiddagen etter var der to :p hun hadde akkurat bikket 4 mnd ☺ vi merket faktisk ingenting, Uten om at hun siklet helt vanvittig mye. Det begynte hun med før hun var to mnd, men to dager før tennene dukket opp var hele bodyen våt :inpain:

Wow, går det så fort? :o
Her har vi enda ikke fått noen igjennom.. Håper det kommer snart :p

Back
Topp