I dag har jeg kjent på den første lille tannstubben så nå er det igang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du noen antydning? "hoven" eller noe?Ojoj! Her er han urolig for tiden, men kjenner ingenting ennå..
Ser du noen antydning? "hoven" eller noe?
Nok sikkert fordi det er som regel de to i midten nede som kommer før fortennerne.Nei.. Han har en hvit prikk oppe da.. Men er ikke noe hovent der heller. HS mente de nede alikevel ville komme først
Hvor gammel er han?Her har lillegutt fått to tenner allerede for 2 uker siden
Håper den bryter helt frem nå snart. Hun er så sutrete og sinna så nå vim jeg ha den oppNår han fikk dem var han 4 mnd og 1 uke! Fra jeg så at det var ei tann der så gikk det faktisk bare noen dager. Og så plutselig var tann nr 2 noen dager etter det igjen
Samme her. Og håper det samme! Igår var endel surking og gråting kjapt. Men mest fordi tanta hennes (min samboers søster) skremte henne så at hun ble utrøstelig.. Hun hørte ikke på meg når jeg sa hun ikke burde ta henne opp fordi hun er veldig skeptisk allerede på nye hun aldri har sett. Deeet ble ikke akkurat hørt på.Jippi to tenner brutt frem Idag!! Håper det betyr roligere dager..
Samme her. Og håper det samme! Igår var endel surking og gråting kjapt. Men mest fordi tanta hennes (min samboers søster) skremte henne så at hun ble utrøstelig.. Hun hørte ikke på meg når jeg sa hun ikke burde ta henne opp fordi hun er veldig skeptisk allerede på nye hun aldri har sett. Deeet ble ikke akkurat hørt på.
Idag ble det litt blod fra tannkjøttet da nummer to brøt frem og ekstremt med gnaging på fingrene sine. Så håper også på roligere dager nå
Her fikk hun begge tennene nede samme dag! Vi kjente etter på kvelden dagen før, og da var der ingenting, men formiddagen etter var der to hun hadde akkurat bikket 4 mnd ☺ vi merket faktisk ingenting, Uten om at hun siklet helt vanvittig mye. Det begynte hun med før hun var to mnd, men to dager før tennene dukket opp var hele bodyen våt