Elmira1986
Flørter med forumet
Er helt nybegynner på vognfronten, og har sett at det er VELDIG stive priser på dem. Hvilken vogn tenker du på å skaffe deg, og hva gjør at du vil ha akkurat den? Grønn på dette jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har baby jogger City premier, men var gjennom en hel del vogner før denne for å finne den som passet meg best. Med første barnet tenker man kanskje at ting skal bli sånn og sånn, så ender det opp med å bli annerledesEr helt nybegynner på vognfronten, og har sett at det er VELDIG stive priser på dem. Hvilken vogn tenker du på å skaffe deg, og hva gjør at du vil ha akkurat den? Grønn på dette jeg
Vi skal kjøpe Easywalker Harvey 2 neste gang den kommer på pakketilbud til 6500kr på Barnas hus. Den er laget for all slags terreng, lett å pakke sammen, kan kjøpe til adaptere for bilstol og jeg synes i tillegg den er ganske fin! Den hadde alle mine «krav» og har spurt om den på ulike forum og fått kun veldig gode tilbakemeldinger, også fra vintermødreEr helt nybegynner på vognfronten, og har sett at det er VELDIG stive priser på dem. Hvilken vogn tenker du på å skaffe deg, og hva gjør at du vil ha akkurat den? Grønn på dette jeg
Berre pass på at bilstolen passer i bilen din daVi er også helt ferske (og sjokkert over prisene). Men var veldig glade når vi fikk litt råd på barnas hus om alle disse trendvognene som Emmaljunga og Bugaboo, hun sa at det finnes jo andre interessante ting der. Tipset om Britax 3, den kommer i pakke med barnesete på 12 000. Mye mer logisk pris for oss i alle fall: Vi ha rhund og er mye på tur så det er et viktig krav for oss.
Var å tittet på vogn i dag og syntes det er stor forskjell i dypvogn delen på de! Syntes alle emmajunga vognene bortsett fra medial de luxe ser veldig små ut Modial de luxe og Stokke skilte seg veldig ut med større og lenger bagdel.. Tenker dere på dette når dere skal kjøpe vogn?
Ikke egentlig, siden dypvognen ikke skal være på så lenge er det ikke så nøye for meg, men solskjerm og lunhet er viktigere for meg. Å så elsker jeg ergonomisk sittedel sånn at om baggen blir liten eller at ungen er utålmodig før de er 6-7 mnd så kan man bytteVar å tittet på vogn i dag og syntes det er stor forskjell i dypvogn delen på de! Syntes alle emmajunga vognene bortsett fra medial de luxe ser veldig små ut Modial de luxe og Stokke skilte seg veldig ut med større og lenger bagdel.. Tenker dere på dette når dere skal kjøpe vogn?
Tenkte på størrelsen av bagdelen blant annet ja!
Vi har kjøpt emmaljunga egde duo, og den er god og romslig i bagdelen! Kan brukes opp mot 9 mnd.
Har en svigerinne som har bitax smile 3, og tantebarnet er 4, snart 5 mnd nå, og hun vokser snart ut av bagdelen! Bare nien få cm å gå på! Da kjente jeg at det var godt med heller en "stor" vogn
Har noen erfaring med Britax smile 3, og hvordan den evt er på vinterføre?
Donkey blir litt breiere som enkeltvogn enn en fox, men om det ikke gjør noe og du ser for deg to tette så er det ei super vogn. Vi har kjøpt Buffalo men hadde to tette vært et tema eller tvillinger, hadde donkey vært gullJeg sikler litt på Bugaboo, men klarer ikke forstå hva som er forskjellen på Fox og Donkey, annet enn at sistnevnte kan brukes til to barn? Lurer mest på den siste, siden vi ikke har tenkt til å vente lenger enn nødvendig med å prøve på barn nr 2.