Tanker om innkjøp?

Peonii

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke2024❤️
Vet det er ganske tidlig enda, men noen her som har begynt å tenke på hva de skal handle inn? :smiley-bounce012

Jeg er førstegangs og har ikke noe fra før, bortsett fra en arvet vugge, så her må det handles inn mye, vet ikke hvor jeg skal starte en gang:bag: Har handlet litt klær selv om det er tidlig, mest for å bare nyte at jeg endelig er gravid og tenker at om det ikke skal gå bra, så har jeg bare de klærne til senere.

Hva tenker dere andre, er det noe dere SKAL ha denne gangen?:hilarious:
 
Najell babynest :D syns det virker genialt ! Vi brukte babynest hele tiden med første (dette ble utvaska) så kan kjøpe nytt med godt samvittighet :D hehe

Ellers anbefaler eg sterkt pysjer/drakter med glidelåser. Min mann hata å ta på alt anna enn det :hilarious:
 
Babynest her også, ellers har vi vel det meste fra storebror.
Men, når er det okey å bytte fra sprinkelseng til vanlig seng? Storebror blir 3 år i februar, føler fortsatt det er tidlig å bytte? Noen med erfaringer?
 
Vi har det meste til baby, men henger meg på babynest. Også må jeg ha en Stokke stol til, og adaptere til vognen. Har uppababy vista 2. anbefaler veldig!!!! Så lett og god å trille❤️
 
Sniker fra juni :happy093
På magasin.no kan dere kjøpe najell babynest på tilbud, om dere blir medlem får dere 10% til. Vi er en hel gjeng i junigruppa som har kjøpt:hilarious:
 
Vet det er ganske tidlig enda, men noen her som har begynt å tenke på hva de skal handle inn? :smiley-bounce012

Jeg er førstegangs og har ikke noe fra før, bortsett fra en arvet vugge, så her må det handles inn mye, vet ikke hvor jeg skal starte en gang:bag: Har handlet litt klær selv om det er tidlig, mest for å bare nyte at jeg endelig er gravid og tenker at om det ikke skal gå bra, så har jeg bare de klærne til senere.

Hva tenker dere andre, er det noe dere SKAL ha denne gangen?:hilarious:
Får september baby, men tenker mye på alt det med handling, er første barnet her også, vet heller ikke hvor jeg skal starte vi også handla noen klær tidligere fordi vi ble helt ekstase 1 gang vi ble gravid men mista 3 før denne her satt, kommet til uke 16 så håper det bare fortsetter gå rette veien, men tenkte vi skal flytte å snart så få det i orden først og komme i orden, også skal vi handle det meste så fort engangsstønad'en kommer på konto i slutten av mai.
Men har 0 peiling på hva som ska handles inn så tenkte lage meg en liste etter vært, også skal jeg bestille alle de gratis pakkene man kan få rundt forbi fra : libero, skoringen, apotek 1, barnashus, også er det 2 butikker til men husker ikke hva de heter. laughing6 :Heartred
 
Jeg har også lyst på babynestet fra Najell! Ser ganske genialt ut ja :happy: Og den Leander stellematta syns jeg er så fin:love7

Skal hvertfall ha ny vogn som man kan ha bilstolen på, ellers tenker jeg å prøve å kjøpe litt brukt også, er masterstudent så er nok lurt å være litt økonomisk:bag:
 
Får september baby, men tenker mye på alt det med handling, er første barnet her også, vet heller ikke hvor jeg skal starte vi også handla noen klær tidligere fordi vi ble helt ekstase 1 gang vi ble gravid men mista 3 før denne her satt, kommet til uke 16 så håper det bare fortsetter gå rette veien, men tenkte vi skal flytte å snart så få det i orden først og komme i orden, også skal vi handle det meste så fort engangsstønad'en kommer på konto i slutten av mai.
Men har 0 peiling på hva som ska handles inn så tenkte lage meg en liste etter vært, også skal jeg bestille alle de gratis pakkene man kan få rundt forbi fra : libero, skoringen, apotek 1, barnashus, også er det 2 butikker til men husker ikke hva de heter. laughing6 :Heartred
Jaa ikke sant, tenker hvertfall at man må ha de store tingene som stellebord, bedside crib, vogn og bilstol, så er det jo mye som kan kjøpes etterhvert også:love017
 
Sniker fra juni :happy093
På magasin.no kan dere kjøpe najell babynest på tilbud, om dere blir medlem får dere 10% til. Vi er en hel gjeng i junigruppa som har kjøpt:hilarious:


Ååå takk for tips ! Eg bestilte eg :angelic: Tok gravidputa til najell også :Heartred:D digga det sist ! Hadde bbhugme sin, men tenkte prøve ny nå.
 
Babynest her også, ellers har vi vel det meste fra storebror.
Men, når er det okey å bytte fra sprinkelseng til vanlig seng? Storebror blir 3 år i februar, føler fortsatt det er tidlig å bytte? Noen med erfaringer?

Det står 2 år på nett, vi tenkte å la eldste få vanlig seng når vi trenger sprinkelsenga til nummer 2. Skal ha bedsidecrip først. Tipper ho kommer til å være rett over 2,5 år når ho får vanlig seng :)
 
Får september baby, men tenker mye på alt det med handling, er første barnet her også, vet heller ikke hvor jeg skal starte vi også handla noen klær tidligere fordi vi ble helt ekstase 1 gang vi ble gravid men mista 3 før denne her satt, kommet til uke 16 så håper det bare fortsetter gå rette veien, men tenkte vi skal flytte å snart så få det i orden først og komme i orden, også skal vi handle det meste så fort engangsstønad'en kommer på konto i slutten av mai.
Men har 0 peiling på hva som ska handles inn så tenkte lage meg en liste etter vært, også skal jeg bestille alle de gratis pakkene man kan få rundt forbi fra : libero, skoringen, apotek 1, barnashus, også er det 2 butikker til men husker ikke hva de heter. laughing6 :Heartred

Gratispakkene er geniale, du får så masse ! :D
 
Babynest her også, ellers har vi vel det meste fra storebror.
Men, når er det okey å bytte fra sprinkelseng til vanlig seng? Storebror blir 3 år i februar, føler fortsatt det er tidlig å bytte? Noen med erfaringer?
Vi bytta når lillebror var 1,5 :joyful:
 
Jaa ikke sant, tenker hvertfall at man må ha de store tingene som stellebord, bedside crib, vogn og bilstol, så er det jo mye som kan kjøpes etterhvert også:love017
Ja det er sant, har stellebord jeg kan få av ei venninne nesten ikke brukt og ei venninne som selger nesten ny barnevogn :) Men får se om mannen sier seg eniglaughing6
 
Som flere andre her så har jeg veldig lyst på nafjell sitt babynest denne gangen. Hadde et vanlig et til førstemann :hilarious: også ønsker jeg meg bæresjal og bilstolpose denne gangen også. Jeg er myyyye mer lun til innkjøp nå enn sist. Med første så tittet jeg på utstyr nonstop fra første positive test. Nå tenker jeg å vente til etter jeg vet kjønn :shy:
 
Som flere andre her så har jeg veldig lyst på nafjell sitt babynest denne gangen. Hadde et vanlig et til førstemann :hilarious: også ønsker jeg meg bæresjal og bilstolpose denne gangen også. Jeg er myyyye mer lun til innkjøp nå enn sist. Med første så tittet jeg på utstyr nonstop fra første positive test. Nå tenker jeg å vente til etter jeg vet kjønn :shy:

Bilstolpose savna eg også sist gang !
 
Kan skrive under på at najell bærenest er verdt hver krone! Jeg fikk mye brukt for for det plasttrekket man kan kjøpe med, synes det var mye mer hygienisk med tanke på at vi brukte det mye i sengen i starten også:)

Her er det kun stokkestol og ekstra babyenhet til babycall som trengs. Mulig et par plagg om vi får et annet kjønn denne gang. Og så ny bil da, siden vi ikke får plass til tre bakovervendte bilstoler i den vi har:arghh:
 
Må ha alt nytt her da alt fra tidligere er borte.
najell bebynest står på ønskelista. Bedsidecrib, vogn og bilstol.
Ellers tar jeg ting etterhvert. Vet av erfaring at man kan fort kjøpe alt for mye og mye unødvendig, så skal prøve å holde meg litt i tøylene :smiley-ashamed008
Er verre med strikkaklær, der er lista lang allerede og har allerde bestillt garn til første plagg:knegg:
 
Babynest her også, ellers har vi vel det meste fra storebror.
Men, når er det okey å bytte fra sprinkelseng til vanlig seng? Storebror blir 3 år i februar, føler fortsatt det er tidlig å bytte? Noen med erfaringer?
Vi byttet til juniorseng da våre 2 var ca. 15-16 måneder. Gikk kjempe fint :happy:
 
Jeg har begynt å se på bilstol og barnevogn! Er jo et hav der ute, så tenker å bruke lang og god tid på å bestemme meg på de tingene!
Annet venter jeg nok med til etter OUL :)
 
Back
Topp