Tanker fra ei litt nervøs frøken

Srenit

Glad i forumet
Huff, det følger så mye angst og tanker med en graviditet. Tenk om det ikke holder helt inn? Kjenner veldig mye på det nå og får helt vondt. Klarer liksom ikke glede meg over det lille vidunderet som spirer og gror.
Flere som har det sånn?
Vet jo at om dette blir en SA/MA så er det naturen sin måte og fikse opp, men helt på gråten over hvordan takle dette. Ser jo på meg selv som en superrasjonell person, men nå har jeg bikket under.

Førstemann hadde jeg endel blødninger med, uten at de kunne si hvorfor. Nå er jeg så dum at jeg tenker at siden jeg ikke blør så er noe galt? Førstemann var en uplanlagt hendelse så vi brukte tid på å finne oss komfortable med at vi skulle bli foreldre. Vi var jo et par som egentlig hadde sett for oss et liv sammen, bare oss to. Men er så utrolig takknemlig for lille som kom.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men ønsker ikke å gi andre noen tanker. Men trenger liksom en skulder å gråte på litt...bare fordi hormonene er helt ville!!!

God klem til alle som trenger :Heartred:Heartblue
 
Jeg har litt brunt i bindet i dag og kjenner jeg går rett i kjelleren. Tviler på at dette går bra for min del.
Huff, men det hadde jeg med forrige hele første trimester nesten. Så ikke mist motet. Jeg krysser alt jeg har for at det bare er litt restegrums. STOR KLEM!
 
Huff, men det hadde jeg med forrige hele første trimester nesten. Så ikke mist motet. Jeg krysser alt jeg har for at det bare er litt restegrums. STOR KLEM!
Takk[emoji173]
Dette er mitt 9.graviditet og ikke spottet før[emoji25]
 
Får håpe det ikke er tilfelle nå da. At du snur oddsen litt :)
Takk, men det ser ut til at min tur innom her ble lynvisitt. Bare skyggestrek i dag[emoji26]
 
Takk, men det ser ut til at min tur innom her ble lynvisitt. Bare skyggestrek i dag[emoji26]
Kan nok tenkes jeg også var litt ivrig for fort :( Skal knipe nå i 4 timer uten å drikke, men ser dårlig ut. Testen ble litt svakere, men aner ikke om det er normalt på litt utvannet urin. Har liksom ikke fått supersterk strek enda :( Deppa på vegne av oss begge.
 
Kan nok tenkes jeg også var litt ivrig for fort :( Skal knipe nå i 4 timer uten å drikke, men ser dårlig ut. Testen ble litt svakere, men aner ikke om det er normalt på litt utvannet urin. Har liksom ikke fått supersterk strek enda :( Deppa på vegne av oss begge.
Håper virkelig du får bedre resultat enn meg[emoji173] [emoji256] [emoji294]
 
Ønsker dere begge lykke til og krysser fingrene for at det går bra for dere begge! :)
 
Back
Topp