krysse ALT...kommer an på når tantekjerringa dukker opp, men i løpet av neste uke...iiiiiiiiih!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
krysse ALT...kommer an på når tantekjerringa dukker opp, men i løpet av neste uke...iiiiiiiiih!![]()
Håja, vi også!krysse ALT...
ikke jeg...Jeg vil ha kaffe!!! Nå!!!
really? Koffeinfri da kanskje?Jeg vil ha kaffe!!! Nå!!!
Så finn deg kaffe da?Jeg vil ha kaffe!!! Nå!!!
Hørtes ikke bra utBle lite skriving på meg nå. Har dukket opp noe lite hyggelig som jeg må ta meg av...
ikke sove enda!ikke jeg...jeg blir bare trøttere og trøttere her jeg sitter...
![]()
Neinei, være våken lenge enda vel?really? Koffeinfri da kanskje?
ikke sove enda!
snart sender jeg deg i seng altså!!seriøst er ikke lenge til jeg må få fyrstikker for å holde øyelokkene oppe...![]()
*samle krefter til morgen dagen og fredagen?* er jo planleggingsdag i bhg på fredag... sukk denne uken er blitt LAAAANG. daker gutten min <3 måtte hente han på mandagen etter sånn nesten 3 timer i bhg. då hadde han bæsjet igjennom ALLE klærene hans... <'3 og siden har det gått slag i slag med febersnart sender jeg deg i seng altså!!
Hvile deg og samle litt energi!
Usja! Krysser for snarlig bedring!*samle krefter til morgen dagen og fredagen?* er jo planleggingsdag i bhg på fredag... sukk denne uken er blitt LAAAANG. daker gutten min <3 måtte hente han på mandagen etter sånn nesten 3 timer i bhg. då hadde han bæsjet igjennom ALLE klærene hans... <'3 og siden har det gått slag i slag med feberbare håper han er frisk til 17.mai.
Nei, var ikke det. Men nå har jeg løst det så godt som det lar seg gjøre. Håper jeg er ferdig med den saken nåHørtes ikke bra ut
*trøste på*Usj. Skikkelig mensmurringer. Ikke Velkomment
Takker*trøste på*