Nei nei...!Usj. Skikkelig mensmurringer. Ikke Velkomment
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei...!Usj. Skikkelig mensmurringer. Ikke Velkomment
dævenOm jeg får til 20 innlegg til, så har jeg 1000 innlegg siden konken starter.. ser jeg plutseligklarer ikke regne jeg
![]()
Hehe.. Jeg har plutselig lært å ikke ta alt han sier så tung.. eller ikke sier, men som regel så er han bare god.. er bare jeg som blir lett fornærmetJeg angrer på jeg ble fornærma på sambo før jeg dro hjemmefra i går... Det satt jo egentlig ikke så dypt
Tror jeg skrev det ned i begynnelsen av den tråden som heter "hvor mange innlegg...."dævenjeg vet ikke hvor mange der er siden det starta! glemte å sjekke
![]()
Hehe. Akkurat det samme her!! Og han sa eller gjorde jo egentlig ikke noe dumt. Jeg ble bare overraskende fornærmet for at han ikke ville ha sex når det var 20 min til jeg ble henta og ennå ikke var klarHehe.. Jeg har plutselig lært å ikke ta alt han sier så tung.. eller ikke sier, men som regel så er han bare god.. er bare jeg som blir lett fornærmet![]()
egentlig fullstendig logiskHehe. Akkurat det samme her!! Og han sa eller gjorde jo egentlig ikke noe dumt. Jeg ble bare overraskende fornærmet for at han ikke ville ha sex når det var 20 min til jeg ble henta og ennå ikke var klar![]()
Jepp. Og iallefall siden både han og jeg vet at undertegnede trenger MER enn 20 min på å få på seg klær, sminke, ordne hår og pakke baggenegentlig fullstendig logisk![]()
Hæhæhæ, også klarer du å bli fornærma.. bare kjerringer som klarer detJepp. Og iallefall siden både han og jeg vet at undertegnede trenger MER enn 20 min på å få på seg klær, sminke, ordne hår og pakke baggen![]()
Kjerringer som er desperate etter å bli fylt opp med sædHæhæhæ, også klarer du å bli fornærma.. bare kjerringer som klarer det![]()