Hehe, det er du ikke alene omGud å jeg roter når jeg lager mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er du ikke alene omGud å jeg roter når jeg lager mat
Det var da enda godtHehe, det er du ikke alene om![]()
Mmmm. Pizza! !! Jeg lurer på hba jeg får i dagSULTEN!! Har sendt mannen på kjøkkenet der han hører hjemmeHan lager fantastisk pizza <3
Æsj! Sambo kom inn søte tidligere enn venta i det jeg kom fra dusjen. Spurte litt spøkefullt om vi skulle ta en kjapp en før jeg måtte dra, uten å egentlig mene det. Men han sa NEI!! WHAT THE FUCK!!
Ble så fornærma over at han faktisk sa nei, at nå sitter jeg ute i bilen å venter på å bli plukka opp heller enn inne! Haha.
Barnslig?? Neeeeeiiii....![]()
spennende!Jg løper på do heletiden... (Føler jeg)
Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
Ikke så veldig egentlig....spennende!
skikkelig misunnelig!!Idag har vi bestilt ny seng.. Til de nette pris av nesten 20,000 på salg.. Vi er galne! Tenk alt vi kunne brukt pengene på![]()
Hvilken seng da?Idag har vi bestilt ny seng.. Til de nette pris av nesten 20,000 på salg.. Vi er galne! Tenk alt vi kunne brukt pengene på![]()
Gleder meg til å få den. Spesialbestilt overmadrass som passer ryggen min, uten ekstra kostnad.. Det kan vi likeskikkelig misunnelig!!
En jensen seng, husker ikke modell akkurat nåHvilken seng da?)
Den jeg ville ha kostet nærmere 40,000.. Men det ble litt for dyrt syns viHerlig! Vi testa også Jensen, men endte med savne. Dyrt som fy!! (34K) men jaggu er vi fornøyde![]()