Tanker for dagen

SULTEN!! Har sendt mannen på kjøkkenet der han hører hjemme :P Han lager fantastisk pizza <3

Må vel kansje handle litt i dag. Har ikke tenkt over at butikkene har stengt i morgen :P

Æsj! Sambo kom inn søte tidligere enn venta i det jeg kom fra dusjen. Spurte litt spøkefullt om vi skulle ta en kjapp en før jeg måtte dra, uten å egentlig mene det. Men han sa NEI!! WHAT THE FUCK!!

Ble så fornærma over at han faktisk sa nei, at nå sitter jeg ute i bilen å venter på å bli plukka opp heller enn inne! Haha.

Barnslig?? Neeeeeiiii.... :p

Æsj! Sambo kom inn søte tidligere enn venta i det jeg kom fra dusjen. Spurte litt spøkefullt om vi skulle ta en kjapp en før jeg måtte dra, uten å egentlig mene det. Men han sa NEI!! WHAT THE FUCK!!

Ble så fornærma over at han faktisk sa nei, at nå sitter jeg ute i bilen å venter på å bli plukka opp heller enn inne! Haha.

Barnslig?? Neeeeeiiii.... :p

Hoho der er vi helt like gitt..!! Jeg begynte å grine sist jeg fikk avslag på et innstøt :P

Jg løper på do heletiden... (Føler jeg)

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

I tillegg svarte jeg litt snurt "kanskje i morgen..." og gikk ut døra når han spurte om når jeg kommer hjem...

Æsj... Han skulle jo egentlig hente meg om jeg ikke får skyss hjem. Nå må jeg være sur... Kan jo ikke bite i meg dette :p spørs om jeg må ta inn hos foreldrene mine for natta :p

Idag har vi bestilt ny seng.. Til de nette pris av nesten 20,000 på salg.. Vi er galne! Tenk alt vi kunne brukt pengene på :P

Herlig! Vi testa også Jensen, men endte med savne. Dyrt som fy!! (34K) men jaggu er vi fornøyde :D

Herlig! Vi testa også Jensen, men endte med savne. Dyrt som fy!! (34K) men jaggu er vi fornøyde :D
Den jeg ville ha kostet nærmere 40,000.. Men det ble litt for dyrt syns vi :) Men er fornøyd med denne og :)

Ååå prøvde ei seng til 80 k vi.. Fy fader den var himmelsk :D

Back
Topp