Bøtta
Glad i forumet
Sitter å ser på det nå på tvnorge og jeg må bare si at jeg syns de er såååå utrolig koselige mennesker med såå forskjellig og god personlighet. Det finns jo ikke noe vondt i de eller snev av fordommer! De er virkelige ekte mennesker som rører meg dypt inn i hjerterota! [:)][:)][:)][:)]
Er reprise fra fjordårets sesong som går nå men kommer en ny sesong etter det.
Har nesten ikke ord for disse menneskene! Hadde alle hatt slik personlighet som de så hadde det jammen ikke vært krig i verden!
De klarer jo såå mye selv og han ene har tilogmed kjæreste som også har down-syndrom. De har vært sammen i flere år men sitter fortsatt som om de skulle møtt hverandre igår! Stupforelsket og klarer ikke ta øynene fra hverandre, det er EKTE kjærlighet det!
Skjønne er de!
Føler bare jeg måtte dele dette med dere !
Er reprise fra fjordårets sesong som går nå men kommer en ny sesong etter det.
Har nesten ikke ord for disse menneskene! Hadde alle hatt slik personlighet som de så hadde det jammen ikke vært krig i verden!
De klarer jo såå mye selv og han ene har tilogmed kjæreste som også har down-syndrom. De har vært sammen i flere år men sitter fortsatt som om de skulle møtt hverandre igår! Stupforelsket og klarer ikke ta øynene fra hverandre, det er EKTE kjærlighet det!

Skjønne er de!
Føler bare jeg måtte dele dette med dere !
Utrolig gøy... prøvde å ro seg unna så godt han kunne da [;)]