Tangerudbakken borettslag

Bøtta

Glad i forumet
Sitter å ser på det nå på tvnorge og jeg må bare si at jeg syns de er såååå utrolig koselige mennesker med såå forskjellig og god personlighet. Det finns jo ikke noe vondt i de eller snev av fordommer! De er virkelige ekte mennesker som rører meg dypt inn i hjerterota! [:)][:)][:)][:)]

Er reprise fra fjordårets sesong som går nå men kommer en ny sesong etter det.

Har nesten ikke ord for disse menneskene! Hadde alle hatt slik personlighet som de så hadde det jammen ikke vært krig i verden!

De klarer jo såå mye selv og han ene har tilogmed kjæreste som også har down-syndrom. De har vært sammen i flere år men sitter fortsatt som om de skulle møtt hverandre igår! Stupforelsket og klarer ikke ta øynene fra hverandre, det er EKTE kjærlighet det!
Skjønne er de!

Føler bare jeg måtte dele dette med dere !

ja de er fantasktisk skjønne mennesker :)

Jækla morsomt også[:D]

og hu Cecilie som er såååå stuupforelska i "Mr. Grimdalen" [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg synes det er så vittig jeg! Hahahaha[:D] Der står *han som jeg ikke husker navnet på[8D] og snakker om kjærligheten og hun blonde på jobben bare lyser at hun vil være den rette hahaha. Og så hun som leker ring på spring og prøver å sjekke han ved hver anledning[:D][:D][:D][:D] Jeg digger Tangerudbakken[:D][:D] Han ene er konstant på slankeren og ser ut som han synes at Farris smaker hest,så har vi hun dramatiske som jobber på fabrikken[:D] Det er jo helt fantastisk[:D] Jeg blir alltid i godt humør av å se på[:D][:D]

Han er sååå god, han sitter på trimsykkelen i 10 min og da føler han at han VIRKELIG har trent så da kan han unne seg et glass brus! [:D]
Han lager også mat til seg selv og da lager han KJEMPEPOSJONER [:)] Han er go da! [:)]

ORIGINAL: ElineSmåen

Jeg synes det er så vittig jeg! Hahahaha[:D] Der står *han som jeg ikke husker navnet på[8D] og snakker om kjærligheten og hun blonde på jobben bare lyser at hun vil være den rette hahaha. Og så hun som leker ring på spring og prøver å sjekke han ved hver anledning[:D][:D][:D][:D] Jeg digger Tangerudbakken[:D][:D] Han ene er konstant på slankeren og ser ut som han synes at Farris smaker hest,så har vi hun dramatiske som jobber på fabrikken[:D] Det er jo helt fantastisk[:D] Jeg blir alltid i godt humør av å se på[:D][:D]

Han er sååå god, han sitter på trimsykkelen i 10 min og da føler han at han VIRKELIG har trent så da kan han unne seg et glass brus! [:D]
Han lager også mat til seg selv og da lager han KJEMPEPOSJONER [:)] Han er go da! [:)]

Og så når han jager vekk kompisen når han har kjøpt bolle til han hahahaha! Den luringen! Skulle tro det var narko vet du[8D]

JAAA Utrolig gøy... prøvde å ro seg unna så godt han kunne da [;)]

Gliser meg ihjel av Hans!!! [:D] Han er såå god, han blir jo så oppgitt over mamma'n sin hele tia [:D]

Digger tangerudbakken, det er så koseligt å se på... GLEDER meg til neste sesong[:D]

Back
Topp