.::TalkMore Onsdag 28::.

LilleJenta, er ikke du sladrevenn for Minnimor? Har du hørt noe om hvordan det går med henne?

God morgen jenter [:D]

ORIGINAL: 2gang

Monicus, kan jeg spørre hvorfor de skal sette deg i gang? Jeg har ikke fått det med meg, om du har sagt det.
I går kveld tok jeg et halvt glass rødvin, det var godt det. Har tro på at det setter i gang modning, kjentes i hvert fall sånn ut....

Det har med fødselsangst å gjøre.
HAr aldri villet ha egne barn pga det.
HAdde planer om KS, men i løpet av svangerskapet bestemt meg for å gjennomgå en vaginalfødsel. Da må jeg ha kontroll på når det skjer.

teit[&o] men sånn er det..

Men Chello eller 2gang..

Ble strippet i dag og jeg blør litt nå, slimete brunlig greie..
Kan det være litt av slimproppen?

Lykke til LilleJenta!

Signerer den! Håper du er heldig å får snakke med den snille legen jeg snakket med!!

ORIGINAL: susidusi

jepp is er en god ting, har akuratt trykt to lollipip i tryne[:D] men di hjelper jo bare der å da som du sier.....så kan liksom ikke spise is heeele tiden...hehe[:D]
Er nå rart at jeg skal få halsbetennelse nå, har ikke vert ute på mange dager[:(] Håpte liksom at kroppen som gjerne begynte å bli "normal" igjenå at hormoner begynte å trekke seg tilbake å at det snart ble fødsel....hehe....men er nok ikke det heller tenker jeg.....hehe[:D][:D]

Isbiter er tingen, sammen med vann... Kaldt og godt.  Har selv hatt halsbetennelse og forkjølelse i 14 dager nå.  Er dritlei av å løpe på do når jeg må hoste. Har vasket uhorvelige mengder med truser i det siste! [:D] Og nesa er konstant tett.  Otrivin for barn hjelper, men nesa bli fort avhengig.  God bedring!!

ORIGINAL: Monicus

Monicus, kan jeg spørre hvorfor de skal sette deg i gang? Jeg har ikke fått det med meg, om du har sagt det.
I går kveld tok jeg et halvt glass rødvin, det var godt det. Har tro på at det setter i gang modning, kjentes i hvert fall sånn ut....

Det har med fødselsangst å gjøre.
HAr aldri villet ha egne barn pga det.
HAdde planer om KS, men i løpet av svangerskapet bestemt meg for å gjennomgå en vaginalfødsel. Da må jeg ha kontroll på når det skjer.

teit[&o] men sånn er det..

Men Chello eller 2gang..

Synes du er tøff jeg!  Hadde jeg bestemt meg for KS hadde jeg sikkert aldri gått tilbake på det.  Lykke til!!![:D]  Det kommer jo tross alt en kjempegledelig liten solstråle ut av dette harde arbeidet.  Vi får gjøre oss klar til 10-mila

Tusen takk Lindiloo!!

Håper det er slimproppen! Ja, datoen så det vel inne på innlegget mitt[;)]

Ser ut som noen av dere snart blir igangsatt, lykke til med det jenter[:)]
Veldig spennende!!!...
jeg går å venter på at naturen skal sette fødselen i gang her, min lille gutt driver å presser bekkenet mitt sønder og sammen snart.. hodet er godt festa, så jeg håper at fødselen snart er i gang.. selv om lite tyder på det... ..
Kan det plutselig bare skje?? eller for man alltid forvasel på at noe er i gang??

... nei, nå må jeg visst fylle ut et avansert papir her og se om jeg kan få noe rentefritak på studielånet.. lurer på hvorfor sånne papirer alltid skal være så vanskelige å forstå[&:]
kanskje det bare er meg som er dum[8|]

Men Chello eller 2gang..

Jepp, kan være slimproppen. Eller irriterte slimhinner (heter det det?).
Slimproppen min var slimete, med friskt blod inni (tror jeg, snart 3 år siden, og det var tidlig på morgenen).
Lykke til Monicus, jeg synes du er kjempetøff. Jeg har så lyst til å være på føden samtidig som deg!!!!!

Men Chello eller 2gang..

Jepp, kan være slimproppen. Eller irriterte slimhinner (heter det det?).
Slimproppen min var slimete, med friskt blod inni (tror jeg, snart 3 år siden, og det var tidlig på morgenen).
Lykke til Monicus, jeg synes du er kjempetøff. Jeg har så lyst til å være på føden samtidig som deg!!!!!

Mange takk!! Og gjett om jeg har lyst til det da! Hadde vært skikkelig moro!!

Har du flere gode råd for naturlig modning, og igangsetting? Drikke rødvin, er det lurt eller ikke?
Sex er jo opplest og vedtatt. Men andre råd? Jeg sluker alle råd!

Har du flere gode råd for naturlig modning, og igangsetting? Drikke rødvin, er det lurt eller ikke?
Sex er jo opplest og vedtatt. Men andre råd? Jeg sluker alle råd!

Mye aktivitet sa jordmor.
Du har jo jobbet nesten hele tiden, så du har vært flink!!
Men, fortsett med å være aktiv.

Kan ikke si jeg har vært så aktiv denne uka. Dette er første dagen jeg har vært ute av huset. Har vært så trøøøøøøtttt.
Men nå har jeg vært en tur på Strømmen Storsenter, mange gravide der i dag gitt[:D]
Skal begynne med yoga hver dag igjen. Var flink i dag, og merker at kroppen ikke er så stiv som den var i går.
Kanskje få med meg noen og gå turer på kveldene også.
Nå vil jeg ut og rydde verandaen. Det er jo veldig tungt, og kan føre til modning. (kan ikke si fro mye til mannen min om at aktivitet hjelper, da tror han vel jeg kan gjøre hva som helst[:'(])

Lurer på hva som skjer.....alle prøver hos jordmor idag var bra. Men har så urolig mage, bebis beveger seg mye idag, kjennes ut som det brenner og svir nedi magen, magesyre kanskje, og så er jeg driiitkvalm. Hjelper ikke med tørre knekkebrød eller noe. Starter ett i natt..... noen som vet? kanksje det bare er kroppe min som reagerer på att bebis er overaktiv..??

Hilsen bøtta og meg [&:]

Kan ikke si jeg har vært så aktiv denne uka. Dette er første dagen jeg har vært ute av huset. Har vært så trøøøøøøtttt.
Men nå har jeg vært en tur på Strømmen Storsenter, mange gravide der i dag gitt[:D]
Skal begynne med yoga hver dag igjen. Var flink i dag, og merker at kroppen ikke er så stiv som den var i går.
Kanskje få med meg noen og gå turer på kveldene også.
Nå vil jeg ut og rydde verandaen. Det er jo veldig tungt, og kan føre til modning. (kan ikke si fro mye til mannen min om at aktivitet hjelper, da tror han vel jeg kan gjøre hva som helst[:'(])

HAHAHA.. det er det eneste jeg ikke har nevnt til mannen min og.
Orker ikke mase for mye med bikkja.. Hans oppgave nå for tiden.
Har sagt at kun sex hjelper. Han er meget happy for det da.

Har ikke tenkt å lekke mer info her heller.

Nei jeg har ikke hørt noe fra minnimor. kanskje jeg skal sende henne en mld??

Jeg har vært på UL i dag, er så nydelig å se han lille inni magen der!
Han har det visst perfekt, og nå har hodet festa seg!! Hjeeelp![&:] Nærmer seg nå!
Er hos en lege der fast hver gang jeg Monicus, kanskje han samme du har vært hos?
Også snakket jeg med jordmor etterpå, det var veldig ålreit,
ser frem til neste gang! Skal dit hver uke nå.

Jeg blir satt igang på termindatoen min 24. juli hvis han ikke bestemmer seg for å komme før da...[;)]

Også har jeg fått nøkler til min nye leilighet i dag!! Herlig!
Nå er livet litt lettere igjen![:)] Har vært vanskelig i det siste, men tror det hjelper litt nå!

Så flott Lillejenta!
Deilig at ting ordner seg! Får du ul hver gang du er der nå?
Det er fantastisk å se lillingen..ååhh.. brumbrum så kos det er.

Back
Topp